Hejsa allesammen..
Glædelig jul.
I får så lige her julebilledet af mine 2 børn... dog uden nissehuer.
[Blocked Image: http://img29.imageshack.us/img29/9683/signenicolinejullrred21.jpg]
Hejsa allesammen..
Glædelig jul.
I får så lige her julebilledet af mine 2 børn... dog uden nissehuer.
[Blocked Image: http://img29.imageshack.us/img29/9683/signenicolinejullrred21.jpg]
Ingen nissehuer?! For dårligt!
Spøg til side, hyggeligt billede
For everything else there is Photoshop. Så kom igang med at få shoppet nogle huer på tøserne
De har masser af nissehuer, men gider ikke ha' dem på...
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
De har masser af nissehuer, men gider ikke ha' dem på...
Jeg tror han mener du kan give dem nissehuer på i Photoshop
tja billedet er jo da ganske sødt men der er så mange steder i deres hud at de er overbelyst, ser helt udbrandt ud :o
QuoteOprindeligt indlæg af jK^
tja billedet er jo da ganske sødt men der er så mange steder i deres hud at de er overbelyst, ser helt udbrandt ud :o
Ser det ikke bare sådan ud på grund af redigeringen?
QuoteOprindeligt indlæg af Pinky
Ser det ikke bare sådan ud på grund af redigeringen?
Det da fuldstændig lige meget om han selv har skruet for meget op for lyset i PS eller om der har været for meget lys på fra hans flash, det er overbelyst uanset hvad og jeg syntes virkelig det synd at tegningen i huden på pigerne er næsten helt væk..
Jeg bryder mig ikke om det - ellers er billedet jo sødt
QuoteOprindeligt indlæg af jK^
Det da fuldstændig lige meget om han selv har skruet for meget op for lyset i PS eller om der har været for meget lys på fra hans flash, det er overbelyst uanset hvad og jeg syntes virkelig det synd at tegningen i huden på pigerne er næsten helt væk..
Jeg bryder mig ikke om det - ellers er billedet jo sødt
Helt ok at du ikke kan lide det, gudskelov er vi alle så forskellige....
Ja, der er ikke så mange tegninger tilbage på dette billede, meget er forsvundet under komprimeringen, billedet jeg jeg har fået printet på 30X40 Lærred er noget helt andet om med masser af tegninger.
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
Helt ok at du ikke kan lide det, gudskelov er vi alle så forskellige....
Ja, der er ikke så mange tegninger tilbage på dette billede, meget er forsvundet under komprimeringen, billedet jeg jeg har fået printet på 30X40 Lærred er noget helt andet om med masser af tegninger.
Ja det kan selfølgelig sagtens være .jpeg komprimeringen der har taget det meste er det, det er desværre set før
Og jeg kan jo somsagt godt lide motivet
Nej hvor er de søde dine piger. Enhvers bedstemors(fars) drøm. Desuden er jeg ret vild med billedets kvalitet. Du har vel hængt det op på væggen til de andre?
QuoteOprindeligt indlæg af alvildaabc
Nej hvor er de søde dine piger. Enhvers bedstemors(fars) drøm. Desuden er jeg ret vild med billedets kvalitet. Du har vel hængt det op på væggen til de andre?
Tak, og ja det gør det...