Har lige opdaget at jeg pludselig ikke har F1 2010, Fallout new vegas og black ops multiplayer, har installeret dem alle for få dage siden og har sågar et savegame fra new vegas. Men de skal pludselig downloades igen, er der nogen der har været ude for det før?

Steam: Spil skal installeres igen?
-
-
mit steam fungerer fint.
Mvh
Sam -
Oprindeligt indlæg af Ebo
mit steam fungerer fint.Mvh
SamMit steam fungere også fint, men de tre nævnte spil var ikke på listen og blev nød til at hente dem igen, spillede dem så sent som i forgårs.
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Mit steam fungere også fint, men de tre nævnte spil var ikke på listen og blev nød til at hente dem igen, spillede dem så sent som i forgårs.
Det lyder lidt underligt, dog havde jeg osse lidt problemer igår med at kunne holde forbindelsen til steam, den røg 2-3 gange om eftermiddagen, ellers var der ingen problemer her.
Jeg har dog osse været ude for det som du lige har prøvet, at et spil skulle geninstalleres, men jeg har kun prøvet det med MOH hvor det forsvandt pludselig.Håber du har fået styr på det igen.
Mvh
Sam -
Oprindeligt indlæg af Ebo
Det lyder lidt underligt, dog havde jeg osse lidt problemer igår med at kunne holde forbindelsen til steam, den røg 2-3 gange om eftermiddagen, ellers var der ingen problemer her.
Jeg har dog osse været ude for det som du lige har prøvet, at et spil skulle geninstalleres, men jeg har kun prøvet det med MOH hvor det forsvandt pludselig.Håber du har fået styr på det igen.
Mvh
SamOk, det er rart at få at vide at jeg ikke er den eneste, troede jeg var blevet små skør
Har fået installeret dem alle sammen igen.
-
har jeg også prøvet min gjore det bare med Empire Total war...
-
Har prøvet det med modern warfare2, dog kun multiplayer...
-
Kan du højre klikke spillene og verificere dem? Det kan ofte løse dette problem.
-
Oprindeligt indlæg af Mikethk
Kan du højre klikke spillene og verificere dem? Det kan ofte løse dette problem.Det kunne jeg med black ops multiplayer, men de andre skulle installeres igen.