HTPC kabinet

  • Hey Folks


    Jeg står og mangler et mediecenterkabinet.


    Jeg har efterhånden gransket google tom for reviews på HTPC kabinetter, og jeg er ikke rigtig blevet klogere. Jeg har været alt igennem fra Silverstone til Lian-Li og jeg har ikke rigtig fundet noget som jeg bare måtte ha'.


    Jeg har faktisk kun 3 krav. Der skal være fjernbetjening til, kabinettet må max være 15cm højt og det skal, (helst), have plads til 3 HDDs.


    Er der nogen af jer, som kender et kabinet, som i mener vil være et godt valg??

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier


    Nu sagde du jo ikke noget om pris :)


    Nej :$


    Hviket også er grunden til at det bliver det kabinet 8)


    Har allerede fundet ud af hvad jeg skal have i af hardware, så jeg manglede bare lidt input til kabinettet. Og efter have kigget på det, må jeg sige at det virkelig er super lækkert. Også lever det ydermere op til alle kravende, hvilket mange andre HTPC kabinetter ikke gør.


    Er btw fundet til 3.1k Skr, så det er jo ikke nogen helt ufair pris, for et gennemført alu-kabinet inkl. fjernbetjening.

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+