K: Netbook (minibærbar)

  • Hey


    Ønsker en netbook med minimum 4-5 timers batteritid, med 160 eller 250 gb hdd, noget i dur med 1,66 GHz, gerne mat skærm og gerne så strømlinet som muligt (dvs. ikke noget batteri, der stikker voldsomt ud), omkring de 10-11 tommer og evt. med bluetooth. Skriv hvad I har, standen på den, osv. Foretrækker kvittering og face2face-handel. Bor i Aalborg, men kommer vidt omkring.


    Mvh.

  • Har en hvid Asus One med 1.6 ghz cpu, 1 gb ram, 160 gb harddisk. Fungere perfekt og standen er utrolig god. Mener der følger alt med som fra ny... Befinder sig i Skive. Hvad vil du give?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Har en hvid Asus One med 1.6 ghz cpu, 1 gb ram, 160 gb harddisk. Fungere perfekt og standen er utrolig god. Mener der følger alt med som fra ny... Befinder sig i Skive. Hvad vil du give?


    Øhhh helt unik model der ikke findes :-)


    Er det en Asus Eee eller en Acer One?
    Big difference

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Har en hvid Asus One med 1.6 ghz cpu, 1 gb ram, 160 gb harddisk. Fungere perfekt og standen er utrolig god. Mener der følger alt med som fra ny... Befinder sig i Skive. Hvad vil du give?


    Er det den med 8,9" skærm?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Ja det er med 8.9" skærm. Uha jeg vil mene den kan køre ca 1 timep å batteri. På dba.dk ligger de mellem 1200 og 1700, så et sted midt i mellem?


    Kommer sandelig an på, hvilken model det er.


    8.9" er udgået af produktion. Hertil er DBA priser sygt overdrevet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Ja det er med 8.9" skærm. Uha jeg vil mene den kan køre ca 1 timep å batteri. På dba.dk ligger de mellem 1200 og 1700, så et sted midt i mellem?


    Det er desværre alt for lidt batteritid, har minimum brug for 4-5 timer. Mvh.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Det kan en ny Netbook tilbyde. Ikke en med brugt batteri.


    Kig efter en 1215 fra Asus, men den koster


    Jo, det kan en brugt nu sagtens.. Jeg har stødt på flere, men jeg var enten for langsom til at slå til eller personen boede for langt væk. Ja, jeg kender godt 1215, men tak. Mvh.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Chocoloco


    Jo, det kan en brugt nu sagtens.. Jeg har stødt på flere, men jeg var enten for langsom til at slå til eller personen boede for langt væk. Ja, jeg kender godt 1215, men tak. Mvh.


    du kan jo kigge på mit site - Laptopworld.dk