Indlæg af Chocoloco

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tjansen
    det er også i orden, du kan bare sende mig en PM inden så aftaler vi nærmere


    Det viser sig faktisk, at jeg skal til Odense NØ her i weekenden, fra lørdag til søndag. Kan du gøre det klar til der? Mvh.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tjansen
    det er også i orden, du kan bare sende mig en PM inden så aftaler vi nærmere


    Fint. Og du kunne skaffe kvittering og forsvarlig emballage, ikke?


    Mailsystemer herinde virker ikke rigtigt for mig. Kan du sende mig en PM med din mailadresse i stedet?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tjansen
    okay det kan vi også sige, jeg prøver at få fat i en kvit så hurtig som muligt


    Jeg kan komme til Odense d. 10.-11. december, det er de eneste dage, jeg kan, idet jeg også skal få det til at passe med skole og arbejde. Mvh.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tjansen
    vi kan sige 1000 ,- ?


    kan sagtens finde en forsvarlig emballage og var du stadig interesseret i en kvit ?


    Jeg vil gå med til 900 kr., da jeg også skal finde en måde at komme til Odense på, og jeg har ikke bil, så det kommer også til at koste. Ja, jeg vil gerne have kvittering.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tjansen
    har ikk original emballage eller kvit, men kan nok godt skaffe kvit da jeg købte skærmen i min vens it biks.


    Bor i Odense NØ, men har ingen anelse om prisen måske 1200 med kvit ?


    Det er lige i overkanten for en udgået model. Jeg vil give 800 kr, hvis du kan fixe forsvarlig emballage, så kan jeg måske komme og hente den.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tjansen
    hvad ville du evt give for en 245b+ ?


    min er ca 1 år gammel, har aldrig fejlet noget og kører upåklageligt


    bor dog del km fra dig


    Hejsa


    Har du et rimeligt prisforslag?


    Har du kvittering? Original emballage? Og hvor bor du henne?


    Mvh.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    du kan jo kigge på mit site - Laptopworld.dk


    Jo tak, men jeg har et rimeligt indblik i, hvad der rører sig på netbookmarkedet. Men tak for det. Mvh.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Det kan en ny Netbook tilbyde. Ikke en med brugt batteri.


    Kig efter en 1215 fra Asus, men den koster


    Jo, det kan en brugt nu sagtens.. Jeg har stødt på flere, men jeg var enten for langsom til at slå til eller personen boede for langt væk. Ja, jeg kender godt 1215, men tak. Mvh.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Ja det er med 8.9" skærm. Uha jeg vil mene den kan køre ca 1 timep å batteri. På dba.dk ligger de mellem 1200 og 1700, så et sted midt i mellem?


    Det er desværre alt for lidt batteritid, har minimum brug for 4-5 timer. Mvh.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Har en hvid Asus One med 1.6 ghz cpu, 1 gb ram, 160 gb harddisk. Fungere perfekt og standen er utrolig god. Mener der følger alt med som fra ny... Befinder sig i Skive. Hvad vil du give?


    Er det den med 8,9" skærm?

    Søger denne router: Dlink dir-655. Skal naturligvis være i perfekt stand og med alt tilbehør. Kvittering og face2face-handel foretrækkes. Bor i Aalborg, men kommer vidt omkring - også KBH. Mvh.

    Hey


    Ønsker en netbook med minimum 4-5 timers batteritid, med 160 eller 250 gb hdd, noget i dur med 1,66 GHz, gerne mat skærm og gerne så strømlinet som muligt (dvs. ikke noget batteri, der stikker voldsomt ud), omkring de 10-11 tommer og evt. med bluetooth. Skriv hvad I har, standen på den, osv. Foretrækker kvittering og face2face-handel. Bor i Aalborg, men kommer vidt omkring.


    Mvh.

    Hejsa.


    Søger en Samsung 245b eller 245b+ computerskærm. Den skal selvfølgelig være 110% iorden, helst kvittering, osv. Face2face-handel foretrækkes, bor i Aalborg men kommer lidt omkring. Skriv hvad I har, standen på den, osv.


    Mvh.