Ny bærbar

  • Hej Tweaks :rules:


    Jeg er på jagt efter en ny bærbar computer. Jeg skal kunne køre nogle arkitektprogrammer, der kræver ret meget af computeren. Den skal være som en GOD gamer-pc, men skal bruges til redigering og have microsoft office pakken. Den skal kunne trække programmer som Autodesk revit mm.
    Det kræver ret meget af grafikkortet og skal også have rigelig med hukommelse.
    Har kigget på en HP Touchsmart (http://www.kortlink.dk/8b2e) da den har skærmen som kan drejes og er touch, men er lidt i tvivl om dens indmad er god nok.
    Prisen er omkring 5.000 kroner, da budgettet ikke rækker til meget mere :) Kan dog presse den lidt op, hvis absolut nødvendigt.
    Og et ekstra spørgsmål. Da jeg tager til USA vil jeg vide om det kunne betale sig at vente med at købe den.
    Tak for jeres tid.


  • Dine hårde krav får du aldrig opfyldt for 5000kr. Her til er linket produkt på ingenmåde egnet til spil.
    Tror du skal være lidt realist

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af andrizzle
    Nej har tænkt det. Hvor meget regner du med at man skal punge ud med, for at kunne få noget ordenligt?


    Kommer sgu meget an på, hvilke applikationer du vil afvikle, samt hvilke spil osv.


    Den skal være som en GOD gamer-pc


    Lad os bare slå fast, at dette får du ikke for 5000kr
    Du må forvente omkring 7.000kr+ alt efter ønsker