Fractal Design Define R3 kabinet

• Fractal Design er klar med en opdatering af det populære Define R2 kabinet kaldet Define R3 - Det udvendige design er bevaret, mens indersiden har fået et featuremæssigt løft, hvor airflowet, kabelføringen og støjreduceringen er forbedret. ModuVent featuren, der lader brugeren vælge mellem støj eller køling, er forstærket med et tykkere lag materiale ved blæserplaceringerne.

Læs testen her:

http://www.tweak.dk/review/Fra…efine_R3_kabinet/1188/1/1

• Ville købe det lige på stedet, hvis de to 5 1/4" drev ikke sad bag forpladen! Det ville ryge en kort læser i det ene slot og et BD drev i det andet. Ikke noget der støjer meget, men jeg gider altså ikke åbne låen hele tiden.

Det ville også være dejligt hvis der var plads til et tredje 5 1/4" drev, det kunne så sidde bag lågen.
    /Hymn

• Ja, det er lidt spøjst at så mange producenter vælger at designe kabinetterne med en frontlåge - Det ser godt ud, men er ikke særlig funktionelt for brugeren der ofte skifter DVD-skiver osv.

• Skulle du så ikke have haft det med i din ellers udemærkede artikel, :-)
    Jeg tror da at svenskerne læser artiklen - og forhåentligt også dette - og så kunne der måske laves en ændring i næsteudgaven.
    Medion har flotte designer kabinetter med vippe låger til DVD drev og kort læser, men uden Fractals mange finesser.
    [Blocked Image: http://www.gromit.dk/div/Medion.jpg]

• Hmm, både og - Nogen kan lide det og andre kan ikke. Det må læseren næsten selv tage stilling til, når vi fremviser fotos af lågen og drevplaceringerne.

Ellers nogen flotte kabinetter fra Medion :)

Oprindeligt indlæg af Hymn
    Ville købe det lige på stedet, hvis de to 5 1/4" drev ikke sad bag forpladen! Det ville ryge en kort læser i det ene slot og et BD drev i det andet. Ikke noget der støjer meget, men jeg gider altså ikke åbne låen hele tiden.

Det ville også være dejligt hvis der var plads til et tredje 5 1/4" drev, det kunne så sidde bag lågen.
    /Hymn

Jeg har ikke brugt mit DVD-drev i snart et år.. men hvis du er så doven at du ikke magter at åbne en lille låge, så skulle du måske overveje at anskaffe en hjælpe-abe ? ;)

• Jeg troede at tonen var lidt mere anstændig i dette forum!

Jeg bruger mit CD/DVD-drev hver eneste dag og så vil det da være dumt at købe et kabinet hvor der sidder en låge foran drevet, er det svært at regne ud?

• Må sgu melde mig enig med Happy. Jeg bruger heller ikke mit DVD-Drev længere, så det er taget ud. Og tonen er da ikke hård i hans indlæg?

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Må sgu melde mig enig med Happy. Jeg bruger heller ikke mit DVD-Drev længere, så det er taget ud. Og tonen er da ikke hård i hans indlæg?

+1 til begge..

Hvis jeg engang skal bruge mit DVD-drev, så åbner jeg computeren og sætter det til, alt andet er bare ekstra kabler der hænger i kabinettet :P

• Som skrevet bruger jeg mit drev dagligt og jeg gider ikke åbne og lukke lågen hele tiden.
    Sidder fx lige nu og kører en BD ind på harddisken.

Oprindeligt indlæg af Hymn
    Jeg troede at tonen var lidt mere anstændig i dette forum!

Jeg bruger mit CD/DVD-drev hver eneste dag og så vil det da være dumt at købe et kabinet hvor der sidder en låge foran drevet, er det svært at regne ud?

Synes du dét der var uanstændigt? Fintfølende OG doven - det bliver bedre og bedre ;) Hvis du ikke kan tage lidt gas, så vil jeg anbefale at du surfer sammen med en voksen, som kan støtte dig undervejs ;) Men helt seriøst.. tag lidt sjov som det det er - sjov.

Men siden du nu synes at det jeg skrev var uanstændigt, så prøv 4chan.org, især /b/. Det er for folk som går højt op i at respektere hinanden.