"Defekt" jakke - hvordan står jeg?

  • Købte for et par uger siden en Humör vinterjakke i en IKON butik i Aalborg, og er løbet ind i et problem.


    Her efter måske 5-6 ganges brug (hvor den ellers har hængt i lejligheden når den ikk blev brugt) er de hvide Humör mærker som sidder på lynlåsene begyndt at blive gule / "beskidte" 8o Giver ingen mening, for den ene har jeg f.eks. aldrig brugt / rørt ved, og jeg ryger ikke eller noget.


    Det kan da ikke passe at en jakke til 800kr er så ringe kvalitet? Der må da være noget helt galt?


    Mit spørgsmål er så hvordan jeg står som køber når jeg senere i dag smutter ned i butikken og klager?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • forstå jeg dig ret i at det er det mærke som der sidder på lynlåsen som er misfarvet eller ?? :)


    hvor hvis det er kan det jo være du har stødt ind i noget eller har haft noget på fingrene som du har fået sat på det som gør det misfarver...


    men prøv at gå ned i butikken og spørg om de har haft andre der har oplevet det problem med at mærket bliver misfarvet...



    800,- er da ikk vildt for en jakke :) dem jeg køber koster altid omkring 2500,-


  • http://smartguy.dk/fashion/VisVare.asp?ID=45626&mid=0


    Det den jakke, og man kan se den ene vide "flap" på billedet, dog ikke den der høre til lynlåsen i midten.
    Begge "flapper" er begyndt at blive misfarvede gulligt, og jeg har aldrig brugt den ene af dem :S Mine fingre er ALTID rene, ryger ikke osv.


    Og nu er 800kr for en jakke meget for en studerende som mig, men uanset om den kostede 100kr eller 3000 er det en princip sag.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • rolig nu Juice :) jeg har heller ikk 5 flade øre til en jakke, jeg spare op til den over et langt stykke tid for ellers for jeg aldrig pengene til et stykke kvalitets jakke :) jeg har 1500,- at leve for om måneden, ikk mange penge ;)



    men jeg ville nu stadig mene du skal rende ned i butikken og spørge om der har været andre med den samme fejl eller problem...du kan også være heldig at de giver dig en ny hvis du har kvit med da det jo er en vældig mærkelig fejl som faktisk ikk burde ske, ved mindre du ved et uheld har fået noget på eller ramt et eller andet med den...

  • Jeg ville hoppe ned og klage. Du har jo stadig 2 års reklamationsret..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    ...At han må få sig et liv og se at komme videre?


    Ca. :crazyeyes:


    Der var ikke så meget de kunne gøre, det var desværre kvaliteten af Humörs produkter generelt. De kunne skifte lynlåsene til andre der ikke var malet hvide, men det gider jeg sku ikke. Ejeren af butikken fortalte at de jakker der hænger i butikken sommetider allerede har de fejl.


    Jeg må bare leve med det og håbe det ikke bliver værre, men nu ved jeg da at jeg aldrig skal røre Humör produkter igen - Og aldrig anbefale det skidt.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Sådan vil det næsten altid være med tøj. Underlig branche.