Hvor går tweak.dk's tweakere i byen?!

  • Quote

    Originally posted by Noobie



    *LOL!*


    Hvad ved du da om Makeup.. eller... ej.. nevermind! :crazyeyes:


    Modsat sådan nogle små piger og drenge så ved jeg hvad der er pænt. Det kan vel aldrig være pænt at ligne en luder .... Eller er det blevet "mode" ?

  • I BYEN OVER ALLE BYER :) HORSENS
    efter arb så går jeg på Vitus Bering Pub, der er sku sådan en dejlig atmosfærre, og der er altid nogen man kender dernede også man hygger sig altid der (er der ofte sammen med jens A.K.A. Crain)
    og hvis der ikke er nogle privat fester så kommer man sku næsten altid lige en tur forbi paddys, men foretrækker sku nu og en gang privat fest der kender alle jo alle og der er en meget bedre stemning :T :drink: er nemlig ikke så meget for alle de der dansesteder :) discoteker ka vi også kalde dem, får sku helt mareridt af dem 8o

  • Hvor der er ØL! :D gider ik så meget i byen.. vil hellere til en privatfest.. Hvis jeg sidder til en privatfest og tar i byen plejer det altid og blive kedeligt.. men det hænder da jeg er i byen ... ska jeg sikkert oz i aften :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    SÅ ofte som muligt og så der hvor der er flest blondier (dog altid her i Kbh) :))


    Sidst endte jeg på Cavi, Level, Barfly, A-bar og et skummelt morgenværtshus 8o


    btw - Cavi er faktisk ganske ok ;)


    Jeg kender Gardarobe tøsen på A-bar :T Lyder ik vildt for, men det er det når man kommer fra øen i søen :dance:

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    Sønderborg! ( Sønderjylland :] )


    BoB´s (Dejlige omgivelser)


    Ye, Bob's er fedt :D


    Eneste sted jeg har været i byen, hvor det var tilladt at danse på bordene :D

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    HeHe ja du har ret :)) det er grineren men det er jo også godt solidt træ ;)
    Kommer man fra sønderborg?(


    Nope, var dernede hos en kammerat der gik på sergent skole dernede engang.

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips
    Sønderborg! ( Sønderjylland :] )


    BoB´s (Dejlige omgivelser)


    sådan ska det være :D ska du i byen i aften ?! :D jeg ska nok :) som jeg skrev i den anden post..

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    sådan ska det være :D ska du i byen i aften ?! :D jeg ska nok :) som jeg skrev i den anden post..


    pas på folk ikke kommer efter jer, i ved jo alt den privat snak

  • Når jeg endelig tar i Byen plejer det at være på Ritz i Køge


    Og XL club i køge når jeg kan komme ind :O


    Dog mest Privatfester hvor der er masser af Chicks! =)


    Ved ikk helt om jeg skal afsted iaften, kommer an på saldoen.. ;)

  • Stort set alt hva der bevæger sig inde i byen (kbh)


    Meeen må godt nok sige det sted som har været den største oplevelse var Jaques. - gratis adgang for tøser, 160 (så vidt jeg husker) for drenge og så der fri bar, I ka få hva I vil ha af drinks og man vælter i dejlige damer... -lyder måske lidt usansynligt, men hvertfald over 80% derinde var hunkøn :T


    Det sted er pengene værd drenge ;)

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus


    Jeg kender Gardarobe tøsen på A-bar :T Lyder ik vildt for, men det er det når man kommer fra øen i søen :dance:


    he he ja (samme her)


    Da jeg boede hjemme var det Gustavs og Palæen :D


    Palæen er det eneste fede sted på øen ;)