• Jeg er meget i tvivl her. Jeg skal få købt en ny pc, og der et problem. Der sidder et 5970 i, og det er jo meget stort, jeg har så læst nogle anmeldelser, og standart cabinet som er "ace of sweden ecco 420" i de anmeldelser læste jeg at harddisken var sat på et meget dumt sted og der nok ikke var plads til de store kort? Jeg læste så også noget om den der coolmaster sileo 500 som man også kan købe, men der så jeg den ikke havde et godt airflow eller sådan noget... Nogle der kan hjælpe?

http://topdata.dk/product.asp?product=7180 her er computeren

• Det må jo kunne være i de kabinetter du kan vælge i mellem, ellers er der da et eller andet helt galt ;)

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Personligt ville jeg holde mig langt væk fra ACE's kabinetter. Samlede sidste måned en pc fra bunden til en ven med et af deres Office serie kabinetter, og juks skal man da lede længe efter. Den var så faldefærdig og skrøbelig at den næsten ikke overlevede installationen. :rolleyes:

Hvis du skal vælge imellem de på listen, vil jeg klart anbefale HAF'et eller Antec - alt efter smag. Antec 902 har jeg selv og det fungerer udmærket. Blæserne er ikke støjfri, men på den laveste blæserindstilling har ikke haft nogen problemer. :)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• mit 5850 kan godt sidde i antec nine hundred two men så er der næsten heller ikke mere plads.
    men vis du køber en computer hos topdata og vælger et kabinet som der er på listen så må det jo kunne være der.
    du skal jeg nok ikke rode så meget inde i den der computer de næste år!

Oprindeligt indlæg af slamer56
    det bare fucking dyrt at bruge endnu flere penge på et kabinet. tror bare jeg tager den standarte, de må jo på en eller anden måde få den ind.

Det er rigtigt at det kan virke som om man ikke får meget for pengene når man køber kabinet og for den sags skyld gælder det også Strømforsyning.

Men de to komponenter kan ofte gå hen og blive genbrugt til din næste computer, så det kan ofte betale sig at købe noget der er godt fra starten.

Derudover er det altså surt at have købt et kabinet der er for billigt, der mangler ofte de små detaljer der gør et kabinet godt, lyddæmpnings funktioner f.eks., computere med billige kabinetter larmer ofte mere af den grund.

Den PSU der er i den computer du har valgt skulle være fin, så der er ingen grund til at anbefale et skift af denne ;)

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.