Indlæg af tweak22

    det bare fucking dyrt at bruge endnu flere penge på et kabinet. tror bare jeg tager den standarte, de må jo på en eller anden måde få den ind.

    Det havde jeg også tænk på, men skal lige være sikkert, og lige høre jeres mening. Det kunne jo være der ver en som havde købt lige denne maskine:)

    Jeg er meget i tvivl her. Jeg skal få købt en ny pc, og der et problem. Der sidder et 5970 i, og det er jo meget stort, jeg har så læst nogle anmeldelser, og standart cabinet som er "ace of sweden ecco 420" i de anmeldelser læste jeg at harddisken var sat på et meget dumt sted og der nok ikke var plads til de store kort? Jeg læste så også noget om den der coolmaster sileo 500 som man også kan købe, men der så jeg den ikke havde et godt airflow eller sådan noget... Nogle der kan hjælpe?



    http://topdata.dk/product.asp?product=7180 her er computeren

    Jeg er meget i tvivl her. Jeg skal få købt en ny pc, og der et problem. Der sidder et 5970 i, og det er jo meget stort, jeg har så læst nogle anmeldelser, og standart cabinet som er "ace of sweden ecco 420" i de anmeldelser læste jeg at harddisken var sat på et meget dumt sted og der nok ikke var plads til de store kort? Jeg læste så også noget om den der coolmaster sileo 500 som man også kan købe, men der så jeg den ikke havde et godt airflow eller sådan noget... Nogle der kan hjælpe?



    http://topdata.dk/product.asp?product=7180 her er computeren

    Ok har nu fået svar fra den og det er en Energon 750w strømforsyning, ja som i sagde det lort. Men dog stod er i emailen at det var muligt at kunne få den udskiftet hvis det var det du ville have.

    Ja okay, havde lige hurtigt glemt det var weekend;)



    Når man får mm-vision til at installer windows, får man så CD og alt det grej med?






    forresten, hvis jeg køber windows 7 på topdata.dk er det så muligt at kunne formater og kunne installer windows 7 igen med samme disc?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta


    til det kan jeg så tilføje at jeg har læst nogle indlæg på trustpilot om brugere derinde som har givet dem en dårlig vurdering hvorefter de er blevet truet af topdata til at ændre teksten (hvad truslen bestod i har de ikke uddybet)



    Det rigtig nok, og det samme med MM-vision. De fleste som siger dette er nok dem som ikke taler pænt, der er mange som bliver totalt ude af den hvis deres computer ikke virker, og så siger de jo alt muligt til dem. Har hørt hvis man taler pænt og ikke siger noget dumt, så er de venlige nok.



    Det jeg er bange for ved mm-vision er deres strømfosyning, der er ingen mulighed for at skifte den, på topdata kan du få en Cougar 700w strømforsyning for 300kr extra. Cougar har haft meget gode andmeldser.


    Har prøvet at maile mm-vision og har endnu ikke fået et svar.

    Tak for dine svar:)



    Jeg prøver at maile til dem;) Jeg vil så vende tilbage her og give oplysningerne på hvilke(n) strømforsyning de siger de bruger på computerne, så i også kan se om det er gode strømforsyninger.

    Tak for svaret!


    Kan du ikke lige sige hvilken strømfosyning det var?


    hmm hvis den er så dårlig, hvad siger du så til denne PC istedet?


    http://topdata.dk/product.asp?product=6575


    * INTEL i7 860 (SOCKET 1156), 4x2.8ghz (I de fleste test hurtigere end i7 920)
    * 1GB DDR5 HD5870 GRAFIKKORT (XFX)
    * GIGABYTE P55, (INTEL P55) (x16 EXPRESS 2.0)
    ***UNDERSTØTTER CROSSFIRE***
    * 4GB DDR3 1333MHZ RAM, KINGSTON *10 ÅRS GARANTI* (evt. +699kr for 8GB)
    * 500GB WD HARDDISK,7200RPM (KAN ÆNDRES TIL STØRRE, LINK HERUNDER)
    * 24x SATA DVDBRÆNDER +/-, OG DVD-RAM (SONY)
    * 750W "GAMING" STRØMFORSYNING, SILENT
    * 7.1 SURROUND LYDKORT
    * IEEE 1394a FIREWIRE PORT
    * E-SATA PORT
    * 12x USB2.0 PORTE (2 PÅ FRONT, 10 BAGPÅ)
    * GIGABIT NETKORT (1000Mbit)
    * UNDERSTØTTER RAID
    * KABINET ECCO-CASE (EVT. ANDRE KAN VÆLGES, TRYK PÅ LINK HERUNDER) !



    Kender du denne strømfosyning?

    hvad? jeg er ikke helt med her.


    Du mener at jeg selv kan OC den til 3,4ghz. Ja det kan jeg sikkert, men det vil bryde garantien så det ville være for dumt at gøre

    Jeg bruger Kabel net eller hvad det nu hedder;)


    Ja er godt klar over jeg skal have 64bit system:)



    kender ikkee så meget til amd, og foretrækker nu mest Intel;) Men jo den lyder meget bedre, tror også jeg overvejer at købe den.

    Mange Tusind tak! Jeg har hørt mange gode kommentar fra komplett.dk og også en kendt side. Prisen er måske lidt dyre, men jeg vil hellere handle med en god forretning med god service end jeg vil handle en som ikke er så kendt.



    EDIT: Spørgsmålet er bare: Kan de samle computeren for en?