Cooler Master INFERNO gaming mus

  • Det er efterhånden et godt stykke tid siden Cooler Master annoncerede deres CMStorm line-up af produkter, som er vokset meget siden start. I CMStorm sortimentet finder vi alt fra mus og mussemåtter til gamer kabinetter i bedste kvalitet. Vi har her på Tweak.dk før kigget på både mussemåtter og den før eneste mus i serien, CMStorm SENTINEL Advance. Nu er der så kommet endnu en mus i CMStorm serien som vi da selvfølgelig også skal kigge på. Denne gang er navnet INFERNO, og der er ligesom ved SENTINEL ikke sparet på designet og "bling bling" effekterne i form af lys. Af korte specifikationer kan der nævnes DPI indstillinger på op til 4000 DPI, 9 programmerbare knapper, rødt LED lys og Twin Lasersensor.


    http://www.tweak.dk/review/Coo…FERNO_gaming_mus/1183/1/1

  • Er der andre der har prøvet denne yderst flotte mus? :b


    Står og skal have en ny gamer mus, og lige nu hælder jeg til G9, da jeg egentlig godt kan lide den.. Men har en tendens til at blive revet med af lys og design osv, så er faldet ret meget for denne mus.. nogen der har erfaring med den? ;D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Apprentice
    Er der andre der har prøvet denne yderst flotte mus? :b


    Står og skal have en ny gamer mus, og lige nu hælder jeg til G9, da jeg egentlig godt kan lide den.. Men har en tendens til at blive revet med af lys og design osv, så er faldet ret meget for denne mus.. nogen der har erfaring med den? ;D


    INFERNO er en rigtig fed mus det er helt sikkert! :)


    Den performer rigtig godt, men de eneste minus der umiddelbart er at finde, er højglansen og så det et den er "lille" hvilket kan være negativt hvis man har en stor hånd..


    Men jeg blev i hvert fald positivt overrasket da jeg testede musen ;)

  • Lyder lækkert ! kan godt være det bliver den så ! :D jeg har i forvejen en lille hånd, og er faktisk mest til mindre mus, så det er bare fedt jo! ;D tak for tippet, super anmeldelse!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Apprentice
    Hvordan synes du den er i forhold til f.eks en G9, hvis du har prøvet den?? :)


    G9´eren er en smule bredere vil jeg sige... men ellers tror jeg de minder meget om hinanden sådan komfort messigt :)

  • skal osse have ny har kigget på g9x fra logitech og denne her fra coolermaster det er svært synes jeg men sikke en pris forskel på de 2

    Msi big bang trinergy
    Core I7 875K
    corsair dominator Gt
    2000mhz 8-8-8-24 1T 1600mhz 6-6-6-15-1T
    Msi 470gtx Twinfrozr II power edition
    corsair F60 ssd disk 1 tb disk 500 gb disk
    coolermaster silentpro 1000watt
    Coolermaster Haf 922