Hjææælp!

  • Hej allesammen, jeg har købt denne fine Asus laptop til 6000 kr, den kører rigtigt godt osv MEN!!


    Jeg kan ikke forstå grafikkortet kører så elendigt, det er et Nvidia Geforce 310m Cuda 1gb


    Det kan dårligt nok køre company of heroes?? kan ikke forstå hvordan et 1gb grafikkort ikke kan dette, alle steder som enhedshåndtering er der noget der hedder Intel (R) Graphics media accelerator HD. kan dette være problemet? er virkelig trist over at den dårligt nok kan køre nogle halvnye spil, håber i kan hjælpe :0)


    Specs:


    Intel Core i3 @ 2,27 ghz
    Windows 7
    Nvidia Geforce 310M 1GB Cuda

  • Hvad er det for en bærbar?
    Jeg har en kammerat der har en asus bærbar. han skal trykke på en knap for at skifte mellem integreret grafik (intel) og et eller andet nvidia kort. Dette sparer en masse strøm når han ikke har brug for det diskrete grafikkort. Der sidder på hans bærbar en knap i venstre side over esc knappen.
    Det tyder på at du har noget der minder om dette hvis du har GF 310m men kører på dit integrerede intel grafik, der næppe kan trække spil.


    Hilsen Lauge


  • For det første har det INTET med at gøre om det har 1GB ram om det kan køre det spil.


    For det andet så lav en overskrift der er forklarende.


    For det tredje så har du nok ikke aktiveret det GFX som Lauge også påpeger. Men nu har du jo selvfølgelig også læst manualen før du spurgte her ik? Hvis ikke så får du ikke megen hjælp af mig.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Der må være en eller anden måde at skifte pål. Det der Power4Gear der styrer strømspare funktionerne, tror du ikke du skal ind i det og skifte til diskret grafik istedet for integreret?
    Og du er sikker på at det er en A52JC du har købt og ikke en A52F. Den er vist mage til bortset fra at den kun har integreret grafik?
    Kan du ikke vise et link til hvor du købte den?

  • Har du prøvet Fn+Space som der står i manualen?

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • kan du finde geforce i 310m i enhedshåndtering eller hvad det hedder i dit styresystem? har du en driver installeret til det?