computer til wow

• Hey !

jeg skal igang med at spille wow igen efter en længere pause men min computer virker ikke , så jeg skal ud og købe en ny , der skal kunne køre godt ??

ville denne kunne køre det ugen problemer ?

AMD Athlon II Dual-Core x2 215
    3gb ram
    1407 mb geforce 9200 grafik kort

Tak på forhånd

• WoW bruger nu mest processor kraft, men hvis du ska ha noget så prøv at kigge efter noget brugt hvis du vil ha mest for pengene og et bedre GFX, hvis du vil game den nyeste udvidelse som kommer i DX11.

• Kom med et budget og så skal vi sammensætte en PC der passer til dine behov (efter evne self.)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af awes
    har et budget på ca 5000-6000 tusind ? den skulle helst kunne køre high-end instance uden lag osv ?

så håber jeg os du har en god og stabil linje ellers er det ligegyldigt hvor go din pc er :razz:

• Hvis du ikke har lyst/erfaringen til at samle en maskine selv fra dele, så er Denne her er et godt bud hvis du vil køre ATI, og ellers dénne her hvis du er mere til Nvidia. :)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

ville de 2 computere køre wow/wotlk uden problemer ?

Og er det et sikkert sted at købe fra ?

Ja og Ja der er mange herinde som køber hos Topdata eneste som mange ik er glad for er deres billige psu'er du putter i maskinerne.

• Og det med de billige PSU'er har reelt kun noget at sige hvis du overclocker maskinen, eller ikke skifter den til en anden i løbet af dens levetid (~4-5år)

Cyberduck

ville de 2 computere køre wow/wotlk uden problemer ?

Og er det et sikkert sted at købe fra ?

Bare lige for at støtte de andre.. Så kan de to maskiner SAGTENS køre WoW på højeste settings. Jeg har en computer der er under halvt så god og den kan klarer også WoW på maks :)

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB