hej folkens, ved ikke om det er i den rigtige kategori jeg skriver i, men nu prøver jeg.
Jeg byggede en ny computer fra bunden af for nogle uger siden.
computeren består af:
XFX Radeon HD 5770 1 GB
Intel core i7-930
4 GB ram
500 GB harddisk
Asrock 58x extreme mothoerboard
byggede den for primært at kunne spille stortset alle spil på max settings. men jeg har ikke haft andet end problemer med computeren, har dårlig fps i stortset alle spil. jeg spiller Crysis, Arma2, Company of heroes og Apb. min fps er simpelthen bare for ringe og jeg har prøvet mange ting for at forbedre det. f.eks over og underclocke grafikkort og processor, hente nyeste driver, slukke unødvendige programmer, ændre lidt i spilfiler og sidefiler og køre spil som administrator. jeg kan sagtens køre spil på LOW settings, i nogle spil har den dog lidt problemer på MEDIUM. jeg har fået fortalt har samtlige at jeg burde kunne trække stortset alle spil uden problemer. men kan det virkelig godt passe at den "Gamer" computer jeg ahr fået bixet sammen her simpelthen abre ikke er god nok? en af mine kammerater har samme hardware som jeg UNDTAGEN grafikkortet, hans er en smule bedre end mit og han ahr ingen problemer overhovedet. han køre så XP og jeg Køre Win7. kan det gøre nogen forskel? ps . har ikke meget forstand på computer.