kan give jer et rigtigt godt råd. lad vær med at skyde din pc skærm med en softgun..
har lige smadret min skærm på grund af det.. så ikke gør det!.. selvfølgelig gjorde jeg det ikke med vilje men det er altså nederen..
så er der billeder!!
kan give jer et rigtigt godt råd. lad vær med at skyde din pc skærm med en softgun..
har lige smadret min skærm på grund af det.. så ikke gør det!.. selvfølgelig gjorde jeg det ikke med vilje men det er altså nederen..
så er der billeder!!
Pictures or it didn't happen!
Det var sgu skidt, har en mp5 og sigter aldrig på og i nærheden af skærmen
har ikke mulighed for at oploade billede før på søndag. men skærmen er bare helt hvid og der er et lille mærke fra kuglen
Okay, jeg håber ikke, du skyder med softgun efter dine venner?
-ellers må du lige fortælle mig, hvor du bor, så jeg ikke tilfældigvis kommer til at ringe på din dørklokke…
nemlig dasjap det man har den for
Trist :b Undlader at tømme min AUG i den retning så :b
Jeg skulle liiiige til at nakke min skærm da jeg så denne tråd så tak for advarslen!
Anders
doh
det går sgu nok da det var en ældre skærm med dårlig opløsning..
men det er selvfølgeligt træls
QuoteOprindeligt indlæg af madan
det går sgu nok da det var en ældre skærm med dårlig opløsning..
men det er selvfølgeligt træls
På den anden side har du en god undskyldning for at købe en ny lækker skær...hmmm, måske skulle jeg skyde min sofa. Den er virkelig dårlig!
Anders
tror du skulle bruge et lidt kraftigere våben end en softgun..
QuoteOprindeligt indlæg af dna
På den anden side har du en god undskyldning for at købe en ny lækker skær...hmmm, måske skulle jeg skyde min sofa. Den er virkelig dårlig!
Anders
Virker det også med ens kæreste ?
QuoteOprindeligt indlæg af klovnemanden
Virker det også med ens kæreste ?
Lad os sige at der er folk der har prøvet det før! Men de kærester, man bagefter får i fængslet er som regel ret muskuløse
Anders
Noted. Kunne godt bruge en ny bil, så måske jeg bare skulle skyde den også