Det lyder da helt vildt det her, kiggede lige på kalenderen efter jeg læste det. http://nyhederne.tv2.dk/article/33305806/?forside

2 årig som ryger.
-
-
Det er en noget gammel nyhed..
Men han ryger så åbenbart ikke mere efter hvad den artikel skriver..
Men tosset er det sgu. -
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Det er en noget gammel nyhed..Men han ryger så åbenbart ikke mere efter hvad den artikel skriver..
Men tosset er det sgu.Ja de forældre skulle nok på et kursus hvor de kunne lære at opdrage børn. Men nu begynder han vel bare at drikke.
-
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Ja de forældre skulle nok på et kursus hvor de kunne lære at opdrage børn. Men nu begynder han vel bare at drikke.
Ja det er helt vildt. Både at starte og holde op med a ryge som 2 årig, som du siger, så er han nok heavy drinker som 3 årig, og begynder at knalde til højre og venstre som 5 årig. Den dreng er sgu fremme i skoen ;).
Mvh
Sam -
-
Jeg synes, I er alt for søde.
De skøre forældre skulle ikke ha’ lov til at beholde det stakkels barn!
Hvad bli’r det næste, de finder på at lære ham?__________________________________________________________
trommesæt elektronisk, kontorstole design, alternativ energi solenergi -
Hahaha! Omg, den dreng får mig til at grine..! Men han er cute :I
-
hun skulle kastreres imo... hvis man kan finde på den slags er man mentalt afsporet... godt je gikke kender hende........
-
Oprindeligt indlæg af dwmc
hun skulle kastreres imo... hvis man kan finde på den slags er man mentalt afsporet... godt je gikke kender hende........Så det hun gør retfærdiggøre hun skal skades?
Tag nu dine 3 klasses holdninger i blå stue!Mon ikke en pædagogisk tilgang var/er vejen frem i stedet for vold eller kastration
-
altid positiv
-
Oprindeligt indlæg af dwmc
altid positivJa, da, men humoren faldt nok ikke lige i min smag.
Man kan jo altid løse problemer med vold