S: --låst--

  • Vil blot indskyde at jeg har samme model, og er YDERST tilfreds med den. Ingen problemer og kvaliteten er i top :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • vic


    På Black and white listen kan du se at KasperB har haft 5 handler her på Tweak som folk har sagt er gået godt og ingen dårlige :)
    Så det ser ud til at man godt kan handle med ham, men intet er jo sikkert.

  • Jeg kan godt skrive under på at KasperB ikke er en snyder :9xo

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Jeg kan godt skrive under på at KasperB ikke er en snyder :9xo


    Samme her :)
    Nu er Kasper jo en del af vores review hold, så det bør i ikke bekymre jer om :)
    Ellers har jeg hans adresse og nummer hvis han skal lynches :))

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Samme her :)
    Nu er Kasper jo en del af vores review hold, så det bør i ikke bekymre jer om :)
    Ellers har jeg hans adresse og nummer hvis han skal lynches :))


    pas på pas på - nørderne kommer :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af reflecter
    Hvor mange rpm kører disken med?


    Synes umiddelbart prisen er sat noget høj, kontra det du kan købe en I5 maskine for i dag.


    Nej, det kan man ikke. Billigst i5 laptop koster 5k

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KasperB


    Nej, det kan man ikke. Billigst i5 laptop koster 5k


    Jeg tror ikke du læste hvad jeg skrev .. Prisen er da noget høj i forhold til hvad du kan få en I5er for - 2000kr mere, får du en bedre, kraftigere og hurtigere maskine.


    Hvor hurtig er den disk der sidder i din maskine?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af reflecter


    Jeg tror ikke du læste hvad jeg skrev .. Prisen er da noget høj i forhold til hvad du kan få en I5er for - 2000kr mere, får du en bedre, kraftigere og hurtigere maskine.


    Hvor hurtig er den disk der sidder i din maskine?


    Det er en 7.2k, 160GB S-ATA interface


    Jeg synes prisen er mere end fair... specielt når service tages i betragtning. Der er jo også ekstra stort batteri med og sleeve.

  • Hvis det alligevel skal bruges som gamer bærbar som du skriver, er det jo ligegyldigt hvor stort batteriet er, så er et 6 cellet mere end rigeligt, for du har alligevel bare sat strøm til. Sådan en taske sleeve er ikke den største udgift i dagens Danmark, du kan til enhver tid købe en nogenlunde taske for 500kr eller mindre.


    Din maskine er brugt, den har en lille men dog en hurtig disk. En sløvere disk end en I5er, din service gælder kun til og med 2011? Hvis jeg køber en ny I5 maskine, så får jeg 2 års reklamationsret?


    Dette er grunden til jeg mener din pris på 3200kr er skudt over målet.