tja mellem 30-50 så det er fino.
Skriv også \e_deformable_terrain 1 så kommer der huller i f.eks stranden når man smider granater:D
Far Cry Singleplayer demo
-
-
Så er det spiln00ben lige må spørge, hvad pokker er det for et spil ...
Har ikke lige hentet den demo, gider også kun hvis det er noget man bør ? So please tell me...

-
Originally posted by Macimuz
Så er det spiln00ben lige må spørge, hvad pokker er det for et spil ...Har ikke lige hentet den demo, gider også kun hvis det er noget man bør ? So please tell me...

Du kan se en masse her bl.a. http://www.farcry-thegame.com/uk/index.php?changesite=flash
-
Macimuz di skal simpelthen hente det her!
Det er ret fantastisk et spil, og så har det også fået priser for at være mest ventede spil osv. Forstår jeg godt!! 
-
Originally posted by marquis1
Macimuz di skal simpelthen hente det her!
Det er ret fantastisk et spil, og så har det også fået priser for at være mest ventede spil osv. Forstår jeg godt!! 
Okay, der kan man bare se .. har aldrig hørt om den, men whatever, henter det så

-
Nej, jeg havde også kun læst lidt om det. Det fantastiske ved det her skulle være selve graphicsenginen.
-
Nej, jeg havde også kun læst lidt om det. Det fantastiske ved det her skulle være selve graphicsenginen.okay, altså noget ligesom XIII ? altså ikke mange til, men lavet på en ny og spændende måde ?
-
I har ret det sluger da max ram. Nåh men lige et spørgsmål. Hvordan kan man komme af båden, uden den bliver smadret, eller det kan man måske ikke?
EDIT: never mind
-
AA og AF skal slås fra, det er ikke implementeret endnu. Derfor ser det hele underligt ud hvis det slås til.
Men fedt spil, havde nogle slowdowns men håber at det bliver optimeret.
Kørte med systemet i sig. -
kan man køre en time demo i banen?
-
Min spand kan absolut ikke trække det, end ikke i 800x600 ved alt på low.

-
Macimuz: Det er vist noget med at de selv har lavet den og bla bla bla. Og så var der vist også noget med at det i teorien ville kunne køre flot og glidende på et relativt "gammelt" gfx, fx et TI4200, men lang tid jeg læste, så jeg kan ikke huske det hele i detaljer
Men der var hvertfald et eller andet specielt ved graphicsengine -
Macimuz: Det er vist noget med at de selv har lavet den og bla bla bla. Og så var der vist også noget med at det i teorien ville kunne køre flot og glidende på et relativt "gammelt" gfx, fx et TI4200, men lang tid jeg læste, så jeg kan ikke huske det hele i detaljer
Men der var hvertfald et eller andet specielt ved graphicsengineAha okay ... fair nok ..
Men har ikke held med at hente demoen .. Den kunne self ikke gemme filen fra stedet

-
Puha - det var sg* mere end min lille maskine kunne trække

hmm.. grafikfejl over det hele, må jo være fordi det er clocket, men udover det kører det helt af helvede til selv i 800*600

-
Kørte perfekt på min lille puter (se signatur). Jeg slog selvfølgelig AA fra.

Men stadig flot spil.

Men efter at have spillet Raven-Shield, så tror jeg desværre at UBI laver lort i netkoden så spillet bliver et flop online.

-
Aerial det kan også være fordi du har slået AA til.
Oplevede jeg hvertfald! Kunne self. også bare være dit kort =) -
hmm, snitter selv ca, 50 fps i gennemsnit ved 1024-768, 32bit og alt sat på high. Det er sg da ok

-
Tror jeg ligger på noget af det samme scully
Nogen gange 85 andre gange 25 
-
Tror jeg ligger på noget af det samme scully
Nogen gange 85 andre gange 25 
Min er nu meget stabil, ligger mellem 40 og 60
-
Ok. Damn jeg må godtnok sige at jeg er blevet positivt overrasket!! Det er virkelig fedt at flashbange de 2 vagter som er i sådan et mørkt sted, og så ellers bare plaffe dem ned! Men damn, det er lamt at køre bil IMO
Men jeg glæder mig til 25. marts ca, håber det udkommer snart hvertfald.. 
Edit: Selvom det måske godt kan minde lidt om CS lige i starten, bare en lille bitte mule
.. Så er det langtfra den lamme shoot 'n run kind of stil, men det formår alligevel at holde action i top..!