Løsdele fra computer sælges

  • Efter min strømforsyning røg, så tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne anskaffe en ny computer.


    Og det har jeg gjort! Derfor skal jeg af med de gamle dele.


    Der er desværre ikke original emballage med til nogen af delene, så de er derfor pakket ind i skraldesække af papir. Dog kan findes kvittering på det meste. Alle delene er fra omkring midten af 2007 hvis ikke andet er opgivet.


    Delene:


    CPU: Intel Core 2 Q6600
    Pris: SOLGT!
    Stand: God.
    OBS: Der har været foretaget overclock, dog ikke højere end til 3,0 GHz. Der har været en god køler på således temperaturen ikke har været høj. Der er kvittering på denne.


    CPU køler: Arctic Cooling Freezer 7 Pro
    Pris: 100,- el. 50,- (ved køb af CPU)
    Stand: Rigtig god.
    OBS: Den er købt med henblik på overclock og er derfor nyere end de andre dele. Der findes også kvittering på denne.


    RAM: 2 x Corsair XMS2 2GB DDR2 (4 x 1 GB)
    Pris: SOLGT!
    Stand: God.
    OBS: Disse ram fejler absolut intet. De har virket fejlfrit i 3 år og har aldrig været overclocket. Der findes også kvittering for begge sæt.


    GPU: 2 x EVGA GeForce 8800 GTX
    Pris: SOLGT!
    Stand: Nogenlunde.
    OBS: Jeg har kørt med disse kort i SLI. Det ene (1.) kort er der kvittering på og fejler intet ud over klistermærkerne på coveret er ødelagte (de bliver rigtig, rigtig varme sådan nogle sataner). Den anden (2.) er det lige så med klistermærkerne, men derudover er metallet bøjet der hvor den skrues fast på toweret. Det er kun en kosmetisk fejl, dog en anelse irriterende ved installation.
    Ved samlet køb kan du også få SLI-bridgen med.


    ________________________________________________________________________


    Afhentning er også mulig. Jeg bor i Korsør (Vestsjælland, lige ved Storebæltsbroen), men kan godt selv køre ud med tingene (hvis det er inden for rimelig afstand) eftersom jeg har meget fritid. Priserne er selvfølgelig også til forhandling ;)


    EDIT: Motherboard fjernet i det det var en forkert model angivet. Den rigtig model er en P5N32-E SLI Plus, og det er efter sigende et meget ustabilt motherboard. Jeg har dog ikke haft problemer med det nogensinde, men det er hermed fjernet fra salgslisten.

  • har du evt. et kabinet det hele passer i?
    jeg kunne godt være interesseret i hele baduljen, hvis man kunne få et godt tilbud, hvis man købte hele skidtet og selv skulle smide en psu i :D
    evt. leveret i kalundborg? (:

    HP: C2D 1,8 GHZ . 3 GB Ram . 80 Gb HDD . Win 7 Ultimate | iPod Nano 16 Gb | Canon 450 D + Std. objektiv | Sony Ericsson Naite | Din mor?

  • dit bundkort et asus p5n-e sli er der absolut intet ustabilt ved, jeg kørte med det bundkort da det lige udkom sammen med E6600 cpu'n og der er temmelig meget OC potentiale ved det.

  • Jeg gir gerne 100,- pp for det bundkort. P5N32-E SLI

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate