Grønhøjskolen...

  • DAMN DAMN DAMN!! Måske har det her ikke rigtig med noget at gøre men jeg er simpelthen så sattans sur på den møj skole jeg går på.. De har ikke styr på den skid.. Her til aften fik jeg nakket min jakke .. Det er anden gang inden for de sidste par måneder jeg har fået nakket en jakke til de 1000kr..


    Det startede egentlig med at jeg ville tage min jakke med ind da jeg går til Åben Datastue i ungdomsskolen.. Jeg vile tage min jakke med ind i klasselokalet, men fik af vide at jeg ikke måtte fordi at man ikke tog overtøj med ind i klasserne... hmm kk.. Men så et par måneder efter jeg begyndte fik jeg nakket min jakke .. Jeg begyndte så at tage min jakke med ind, men jeg måtte gå ud med den igen under protest for ellers ville jeg blive smidt ud af skolen ?! Hvorfor måtte den bare ikke komme med ind ?? Jeg havde jo fået nakket en jakke til 1000kr.. Men han sagde bare at det ikke var hans problem og han var ligeglad med min skide jakke og at jeg godt kunne gå ud med den... X( ... Nu her ca 5 uger efter fik jeg nakket den nye jakke jeg har købt .. Min lære er stadig ligeglad......


    Hvad synes i jeg skal gøre ved ham ??? Hvad ville i gøre ??????


    Jeg skrev egentlig kun der her fordi jeg skal af med den skide vrede jeg har over den spasser lære..


    GRØNHØJSKOLEN ... => 8o
    FUCKING HØGH (læren ... => :chain:

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • lade være med at hænge din jakke uden på gangen... bare tage den med ind i klassen... og når han så siger at du skal gå ud med den så bare blive siddene... hva vil han gøre ved det? og hvis han tager fat i dig så bare knalde ham en...


    Underligt at jeg er blevet smidt ud af 2 skoler og var ved at blive smidt ud af den 3. :)

  • Også det jeg har mest løst til.. :D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • hehe.. oki.. Men jeg skulle altså bare lige skrive det.. Jeg hader den lærer og så skulle jeg altså bare lige af med min vrede.. :rolleyes:

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Lige præcis !!!!! Han er en hippie type.. + en unik super spasser

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Originally posted by N[O_o]b-_-DJF
    Lige præcis !!!!! Han er en hippie type.. + en unik super spasser


    tænkte det sgu nok... Men jeg har dog ikke mødt den lærer som jeg kunne lide eller som kunne lide mig.. så jeg tror heller ikke at jeg kunne lide ham der hippie fyren

  • w0w, det var sq noget lort du er blevet udsat for, og ja jeg kan godt forstå du er sur på din lærer, han virker sq i den grad uforstående og uhjælpsom... X(


    kan du ikke gå til inspektøren?


    hvad siger dine forældre til det?


    du burde jo egentlig kræve at få din jakke erstattet af skolen, men ellers kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke bare tog jakken ned i tasken...den ar måske for stor? 8o

  • Lamt nok da...


    Synes bare du ska grine imens du tænker over hvor usle den person er der har nakket din _frakke_


    Men stadigvæk max nedtur....Min jakke har kostet 1500 så jeg tager den sgu altid med mig hehe :)


  • he he - eneste seriøse indlæg i denne tråd kommer faktisk fra Zigiro :] Weird thought ;)
    edit -> Havde ikke lige set dit DH


    Nå men som Zig nævner, bliver du nød til at få dine forældre til at få en snak med inspektøren (eller hvem der styrer biksen). Hvis du prøver at sige noget til læreren kommer der nok ikke andet end mudderkast ud af det. Derfor bliver inspektøren nød til at tage det seriøst hvis det kommer som en forældre-klage ;)

  • Sig det til nogle der er myndige, og gå med dem hen på skolen og snak med SkoleInspektøren.. Eller vis du selv er så få en ordentlig snak med dem..
    Sq da absurt du får 3 jakker stjålet, og ikke må tage den med i klassen..



    Læreren = :ban:

  • Eller..
    Gå til modangreb :evil:


    Smadrer lærerens bil med en stor jern stang - Nak hans jakke? - Lav en masse 'forsinket' NytårsHærværk ?..


    Hm.. vælg selv ;)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by SjQLunD
    Eller..
    Gå til modangreb :evil:


    Smadrer lærerens bil med en stor jern stang - Nak hans jakke? - Lav en masse 'forsinket' NytårsHærværk ?..


    Hm.. vælg selv ;)


    dårlig dårlig dårlig idé! :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he - eneste seriøse indlæg i denne tråd kommer faktisk fra Zigiro :] Weird thought ;)
    edit -> Havde ikke lige set dit DH


    Nå men som Zig nævner, bliver du nød til at få dine forældre til at få en snak med inspektøren (eller hvem der styrer biksen). Hvis du prøver at sige noget til læreren kommer der nok ikke andet end mudderkast ud af det. Derfor bliver inspektøren nød til at tage det seriøst hvis det kommer som en forældre-klage ;)


    Ja, det har du ret i, men spørgsmålet bør ikke hedde "hvad kan jeg gøre mod læreren?" - for det er ikke hans skyld og det er ikke ham der er problemet, jeg mener, der er MANGE skoler hvor man ikke må tage jakken med ind, og det er jo klart når der er en garderobe til at hænge tøjet i, desuden er det blot en basisindlæring om almindelig høflighed, for man tager sq ikke jakken med indenfor, i lokaler MED en garderobe. Problemet er at du har fået din jakke stjålet 2 gange fra skolen, og det må skolen tage sig af. Det vil som sagt være en god ide at få dine forældre med til en samtale med skoleinspektøren, eller i hvert fald tale med ham om sagen, og se hvad i finder ud af. det er ikke SKOLENS skyld at din jakke er stjålet, det er tyven/tyvenes....


    En anden ting: Har du undersøgt sagen? har du spurt om nogen har set noget? er der nogen mistænkte?


    der er næsten altid en som kender noget til en anden som lige ved at nogen så noed...med en stjålen jakke fx...


    det overrasker mig lidt at dine forældre ikke har reageret særlig kraftig på det...

  • Quote

    Originally posted by learner


    aaaahhhh Zigiro, lad nu ikke Aerial's bemærkning stige dig til hovedt ;) Nu er du lidt for seriøs :D He he du ved jo godt at det bare er gas ;)


    hehe, jeg ved godt det var for sjov, men sagen er nu ret alvorlig, og hvis han i forvejen overvejer at gøre noget mod LÆREREN så vil en bekræftigelse kun gøre det værre...

  • Ja jeg går også på den lorte skole og har snart gjort det i 2 år nu, men til sommer er det heldigvis slut!! Så må vi bare håbe at lærerne på HTX i Randers ikke er lige så åndssvage... Desuden vil jeg ikke kalde den omtalte lærer for en hippie. Tværtimod... Han er en gnaven, egoistisk, gammelklog lærer der selv synes han kan nogen tricks, hvilket langt fra er tilfældet.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Originally posted by N[O_o]b-_-DJF
    Jeg havde jo fået nakket en jakke til 1000kr..


    du kunne jo bruge dine penge mer fornuftigt en en jakke til 1000kr :lame: lidt spild af penge ville jeg sige...

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!