fps på ps3

  • Hey all,


    Jeg overvejer at anskaffe mig en ps3 - jeg har spillet en del nfs sammen med ven, på hans ps3 og synes det fungerer super cool! :cheers:


    Mit spørgsmål er hvordan fungere fps spil på ps3? - jeg har set mig en del varm på modern warfare 2 nemlig, men har kun erfaringer med fps spil på pc.


    Mvh
    Malik

  • Tja, du skal bruge controlleren, jeg er selv en mega spade til det, men det er vel et spørgsmål om tilvænning.. Jeg bruger min PC til FPS og playstationen til bilspil, tony hawk osv..

  • Hvorfor ikke købe det til computer?
    Det kræver som sagt tilvænning at spille det på playstation, og i den tid det tager at vænne sig til det ville jeg personligt gå død i det.

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • MW2 har vist en del aim assist i forhold til andre spil på konsollerne, men hvis du er vant til mus og keyboard metoden, kommer du nok til at bande over den manglende evne til at sigte lige så præcist på konsollen, som du kan på PC'en

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Pjat.. Jeg spillede en masse FPS på PC før jeg fik min XBOX.
    Tager max 2 uger så har man vennet sig til at bruge controller.


    Jeg spiller hellere med controller nu end med mus/tastatur.


    Er sgu meget nemmere.

  • Hver sin egen. Jeg kan ikke fordrage at sidde med min 360 Controller til andet end bil og platform spil. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Hver sin egen. Jeg kan ikke fordrage at sidde med min 360 Controller til andet end bil og platform spil. ;)


    synes nu en xbox360 er rimelig optimal til skydespil, det er dog noget andet med PS3 controllere, de er en smule mere akavet at spille fps spil med imo...


    malke: det er forskelligt fra spil til spil, da button layout er forskelligt, men det fungere typisk sådan at de to analoge joysticks bruges hhv. til at gå/strafe med og til at kigge/dreje med... nogen gange kan man i options menuen lave om på opsætningen så den passer mere til dine behov.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • jeg vil godt spørge om nogen vil købe en fake joystick til ps3 den hedder speedlink og koster 200kr fra mig

    jeg sælger en fakejoystick 200kr det er speedlink intet billed jeg bor i viby j 8260