sms fra 1277 ?

• hey

vil høre om nogen her inde er blevet udsat for det samme som jeg, jeg får en besked hver 7 dag, hvor i der står.

Kvittering: Du er takseret
    45 kr. for dit fortløbende
    FULLTRACK
    abonnement. Opsig
    Abonnement:Send M
    14STOP FULLTRACK til
    1277. udbyder:
    mobafone.

jeg har aldrig meldt mig til noget ligende over sms, så det undre mig meget. så efter jeg har kigget mine regninger igennem har de hævet ca 10 x 45 kr :S

• Fra : http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=23&tid=499058

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Næh dog lille ven. Som du dog kan citere. Men problemet og firmaet er en og samme. Men tak for besøget. :P

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Tror sgu det eneste du kan gøre er at kontakte dit teleselskab og bede dem om at lukke ned for betalingerne, og så kontakte mobafone (hvis du da kan) eller afvente et muligt opkald/sms/breb fra dem og så tage den derfra. Hvis du ikke har skrevet dig op til tjenesten skal du jo heller ikke betale for den.

Og hvis alt andet fejler - Basta eller Kontant. De labrer den slags i sig med alenstore skeer ;)

Cyberduck

Oprindeligt indlæg af NiEn
    har godt set det i poster, men har nogen af jer her inde fra vært udsat for det samme, og hvad har i gjort ved sagen ?

Jeg ville personligt kontakte min udbyder, og forklare dem situationen.

Oprindeligt indlæg af NiEn
    har godt set det i poster, men har nogen af jer her inde fra vært udsat for det samme, og hvad har i gjort ved sagen ?

du skal jo sende M14STOP FULLTRACK til 1277 så stopper det, det stå jo i det du skriver, ellers bliver de ved ... har været der selv, dyrt og ren udnyttelse, fatter ikke hvordan de kom ind på min fon, men det kostede 300 før jeg fandt ud af hvad jeg skulle, læste ikke beskeden, da jeg troede det var reklamen af en art og bare slettede det.

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

Rettet en gang, sidst af Rafal Pyszko ().

Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko

du skal jo sende M14STOP FULLTRACK til 1277 så stopper det, det stå jo i det du skriver, ellers bliver de ved ... har været der selv, dyrt og ren udnyttelse, fatter ikke hvordan de kom ind på min fon, men det kostede 300 før jeg fandt ud af hvad jeg skulle, læste ikke beskeden, da jeg troede det var reklamen af en art og bare slettede det.

Jeg mente det samme som dig, at det bare var en reklame. Men hvem siger at det er gratis at sende M14STOP FULLTRACK og at de så ikke trækker 100 eller 200 kr.

men jeg kontakter telia idag og ser hvad de vil gøre ved sagen, ellers ryger den ind til kontant som HerrMansen skriver..

• Har nu haft fat i telia. de kendte dog godt til problemet men de kunne ikke gøre noget. jeg skulle selv sørge for at få det stoppet. inden ved at opsige mit abonnement eller skifte nr. eller ringe til mobafone´s kunde service. hvilket jeg har prøver, men der får man bare fat på en telefon svare med en meget dårligt talende udlændinge.

• mener ikke det har kostet mig andet end almindelig sms takst, men mand ved jo altrig hvad de finder på :ph34r:

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

28" Samsung U28D590D

• Talte igen med Telia sener igår, hvor de lovede at de ville opsige mit abonnement pr dato, hvilket de ikke har gjort, så her til morgen er jeg da lige blevet takseret 45 kr igen.. :(

• ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

28" Samsung U28D590D

Rettet en gang, sidst af Rafal Pyszko ().