Lydsvag bærbar

  • Er du til Mac OS, for Apple's Macs er fanless og køles med chassis som varmeafleder.


    Evt. et budget, så vi ved, hvor meget/lidt du vil bruge.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Er du til Mac OS, for Apple's Macs er fanless og køles med chassis som varmeafleder.


    Evt. et budget, så vi ved, hvor meget/lidt du vil bruge.


    hvilken af macene er fanless?
    deres macbook pro 15" er godt nok ikke fanless den larmer som en jer jager

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • wtf.. Er det deres 13" så.. Eller gælder det kun den tidligere model?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • den min mate har er også meget lydsvag når man ser film og surfer. Men nu ved jeg ikke helt hvordan macbook har den med windows 7, men det bruger min mate til og spille i, og han spiller mest cod mw2, og når han har spillet det i omkring 15min så larmer den sku mere end min stationer (intel stock og stock køler på gtx280), nå men nok om det.


    Sualk hvad skal du bruger computeren til? og mc går nok også lidt over dit budgettet på 6kg

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Jo budgettet på omkring 6000 kr vil være fint. Computeren skal bruges til internet 95% af tiden, i få tilfælde vil jeg gerne forsøge at se noget tv streaming over stue-fladskærmen, så et hdmi stik vil være at foretrække, til netop tv-streaming er jeg i tvivl om hvor vigitgt grafik-kortet er.


    Det vil virkelig være dejligt om det kan lade sig gøre at sidde og læse nyheder olign uden alt for meget støj. Afleverede en Thinkpad SL510 tilbage til forhandleren, netop pågrund af blæseren kørte højlydt meget af tiden, forsøgte alle mulige indstillinger med den, lav computerydelse osv, ik særlig meget hjalp det.


    I huset er der en 17 tommer fujitsu amilo, den siger næsten ingenting. Men om man sådan kan sige at nogen mærker støjer mere end andre, tvivler jeg på. Undrer mig lidt over at emnet ikke fylder mere i test osv. Især undrer jeg mig meget over netop Thinkpad SL 510 den havde i en tænk test, det andet laveste støjniveau.


    Min prioritet er Lavt støjniveau og en god skærm, ydelsen betyder mindre.


    Gode hilsner