Bad company 2 vind eller tab stort

  • Det er som om at enten vinder man ellers taber man stort. Det er simpelthen så sjældent at man kan have fornemmelsen af en god kamp, der er så ofte et hold der er det andet tydeligt overlegen.


    Jeg tror det skyldes at gode spillere forlader det tabene hold og så taber man mere. Det er til at blive idiot af. Jeg har selv alle våben og spillet meget, men alene kan man jo intet stille op. Når jeg joiner en server vil jeg så højst sandsynligvis ende på et taberhold.


    Jeg syntes dette er tilfældet langt oftere i bf bc2 end i andre spil.
    Jeg er ved at blive spasser af at joine hold hvor alting er kaotisk og det føles som om man er alene om at defuse bomberne.


    Der burde være servere der blandede holdene for hver eneste runde, og det skulle simpelthen ikke være muligt at skifte hold. Jeg ved der er venner derude der spiller sammen osv, men jeg kunne næsten ikke være mere ligeglad.

  • Både og - ind imellem ender man bare på så stort et taber hold, at man i egen person ikke har en chance for at rette op på det, hvor meget man end prøver. Og andre gange kan det altså godt lade sig gøre at vende slaget uden videre. Men ja, det er skuffende at et hold skal kunne trække en individuel spiller ned og ved heller ikke om det er intentionen fra EA's side. ~

  • jeg tror det skyldes at så mange ikke tager kampen op og simpelthen forlader spillet. Så det ene hold for konstant nye ind og andre joiner det gode hold.
    Jeg syntes det er en skam at der netop ikke er den funktion at hele rumlen af spillere snurres rundt og får nyt hold hver runde, om man så spiller den samme bane 2 gange i træk ville opveje det at få mere blandede hold

  • Grunden til folk jo lige netop hopper af serveren er jo fordi de ikke gider at spille mod et hold der er meget foran det andet.


    Det gør jeg da også selv for vil da 100 gange hellere spille på en server hvor holdene er nogenlunde balancerede og hvor kampen er tæt.


    Heldigvis er der jo mange andre servere at vælge imellem.

  • *host' Whiners *host*


    høhø :$

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Grunden til folk jo lige netop hopper af serveren er jo fordi de ikke gider at spille mod et hold der er meget foran det andet.


    Det gør jeg da også selv for vil da 100 gange hellere spille på en server hvor holdene er nogenlunde balancerede og hvor kampen er tæt.


    Heldigvis er der jo mange andre servere at vælge imellem.


    Så er dit svar jo så også at forlade når der er modstand og så bliver det endnu sværere for de tilbageværende :(

  • Prøver selv at tage kampen op i det tilfælde at holdet stinker, men hvis det bliver ved over de næste 2-3 omgange smutter jeg ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk


    Så er dit svar jo så også at forlade når der er modstand og så bliver det endnu sværere for de tilbageværende :(


    Som du også selv skriver så kan en mand jo umuligt vende en hel kamp til det andet teams fordel.


    Selv om jeg så går ind og hamre 50-60 personer ned med min shotgun så hjælper det jo ikke når jeg ikke kan få noget hjælp fra andre teams mates fordi når kampen bliver bare lidt hård så går 50% af teamet som fucking snipers og det kan man fandeme ikke bruge til en skid.


    Jeg hader at komme ind på en server hvor halvdelen af et team er snipere for spillet går satme ikke ud på hvem der kan holde den bedste camping ferie oppe bag en busk.


  • du har fuldstændig ret og jeg syntes ærlig talt at det sker for ofte i bf bc 2 og det er bare en skam, en skam at man kan have så gode og spændende kampe og nogle gange 6 fuldstændig elendige, ubrugelige kampe i træk eller mere endnu.

  • var på en lille norsk server forleden,de havde lavet limit på de forskellige klasser,så der er da nogle værktøjer.Ellers er jeg ret enig,det er lidt hitnmiss med de servere,har dog absolut ingen problem med at skride hvis holdet stinker,er trods alt derinde for at ha det sjovt;)

  • Syntes nu efter jeg er blevet endnu bedre :D at det sker sjældnere.
    Det tager lang tid at blive rigtig god til BFBC2 men det er jo bare fedt at man ved at man kan blive bedre.


    BFBC2 er det absolut fedeste spil jeg nogensinde har spillet og det slår andre spil med flere længder. Nu spiller min bror og en kammerat det, og så det bare blevet dobbelt så fedt når man render i et squad og beder om smoke, eller healing og får det sekundet efter xD