Insekter bag skærm

  • Hey, er stødt ind i en af sommerens problemer - nemlig de små sorte flyer som render rundt inde bag ens skærm. Og pt har jeg 3 døde :(
    Vil gerne høre jer ad, om i har nogle erfarringer om det kan lade sig gøre at få dem ud igen, selvom de er døde, uden at skulle til at købe ny skærm - eller slaget er tabt. Men hvis man evt. skal ud og købe ny skærm, er det så meget indviklet at selv at montere den :D
    Det skal lige siges jeg sidder på en Asus notebook n51vf laptop.


    Venlig hilsen


    jaNz

    "Hvis man ikke skal springe over hvor gæret er lavest, hvor fanden skal man så?!"

  • Du kan være heldig når de bliver tørre at hvis du så lige giver skærmen et dask eller 2, de så falder ned. Du skal bare _ikke_ begynde at trykke på dem, så du moser dem. Så får du dem aldrig væk.

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • hvis man har en reperationsmanual til sin laptop, så kan man måske skille skærmen ad (kan man på nogle laptops), det er dog for det meste noget værre bøvl så det er nok godt at have en grund til at skille den ad (fx modde skærmen til touchskærm)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Tak for rådene, så må jeg bare vente og lære at leve med det :x - selvom det er møg ærgeligt.. :D


    Venlig hilsen


    jaNz

    "Hvis man ikke skal springe over hvor gæret er lavest, hvor fanden skal man så?!"