Hjælp til valg af TV

  • Hej :), jeg skal bruge et nyt fjernsyn, og da der er ret meget at vælge imellem, synes jeg det er svært ;).


    Har nogen krav som gør det lidt nemmere/sværere :). Kommer an på hvordan man ser det.


    Mindst 40"
    Full HD
    Og mindst 100HZ


    Har haft lidt kig på de her:
    1: http://www.hifipriser.dk/Produ…E40C655&sp=all&pid=811529
    2: http://www.hifipriser.dk/Produ…E40C675&sp=all&pid=811530


    Har også haft kigget lidt på LG og andre mærker.. :) Budget er vel omkring de 7k.
    Kom med nogle forslag til hvad jeg ellers skal kigge på :D. Ville være dejligt.

  • Kig på http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=775433


    Jeg har det selv og gav 9000 kr i sin tid.. Det er 100hz, bravia enginge 3 og motionflow, med wifi og sonys internet, så som youtube osv..


    Det er LED og har samtidig et super sprødt design..


    Jeg kan ligge film, musik og billeder over på en usb nøgle og se dem direkte da den har indbygget divX afspiller..


    Billedkvaliteten er også rigtig god, bedre end de samsung der ligger til samme pris.. Jeg gik selv igennem hele møllen da jeg stod og skulle have et nyt tv..


    Og hvis du har PS3, kører de sammen og du kan styre det hele over fjernbetjeningen..


    Har fået meget ros af vennerne for det, som selv har andre fjernsyn.. Det er et køb som jeg på ingen måde har fortrudt, selvom jeg gav et par tusind mere end hvad det står til nu..


    EDIT: Det har self FullHD 1080dp og alle de nødvendige tunere..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

    Rettet en gang, sidst af Lamajuice ().

  • jeg har selv 2 x samsung fladskærms tv. 1 på 52" og 1 på 40" dem er jeg selv meget godt tilfreds med. godt billede og god bruger venlighed


    hvis du ikke står og vil have det absolut sidste nye, så prøv at tjekke fleggaard ud. de har nogle gange super tilbud på dem.

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Lamajuice: tak for den lange fine beskrivelse.. Det vil jeg da helt sikkert kigge nærmere på :). Og ja, jeg har en ps3, hvilket ikke gør mit valg nemmere, da jeg både vil have god grafik i spil, og flotte film ^^.


    Dyas: Vil helst have det nyeste jo :P. Men jeg vil da kigge om de har noget jeg kan bruge :D

  • Kool, lad os høre hvad du ender med.. Det tv er fra Sony's 2010 serie, så det er noget af det nyeste..


    PS: Fedt at du har PS3, det at det hele kan synkroniseres gør oplevelsen hurtigere, nemmere og federe :)

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

    Rettet en gang, sidst af Lamajuice ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lamajuice
    Kool, lad os høre hvad du ender med..


    PS: Fedt at du har PS3, det at det hele kan synkroniseres gør oplevelsen hurtigere, nemmere og federe :)


    Skal nok holde jer updated :D. Men kan godt være det tager lidt tid, da jeg ikke vil bruge mine penge på noget forkert. Har sgu taget lang tid at spare dem op :P