agp kort til bad company

• hej

min kammerarts computer kan ikke køre bf:bad company den er med dual core e6300 prosesser og 2 gb ddr ram og 7900 gfkort (tror jeg nok) men er rimelig sikker på at det er kortet der ikke kan køre det, men mit spørgsmål er, kan man få et gf kort der sidder i agp port som er kraftig nok til at køre spillet?

mvh bjarne

I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

• Snakker vi etteren eller toeren hér? Bare lige så vi får det fastlagt.

Nu er AGP ikke lige mit stærke område, men jeg mener da at der stadigvæk laves AGP kort af nyere modeller - hvordan de yder i forhold til PCI-E skal jeg så ikke kunne sige. Jeg mener dog at de kører en del langsommere. :(

Måske tiden var moden for ham at overveje at købe en brugt gamer PC fra en af IT foraerne? Så kommer han lidt bedre "med på bølgen" end at fortsætte med at opgradere hans AGP platform. :rolleyes:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

• hej igen

det er bf:bc 2

men han har ikke lige råd til at købe ny computer, og derfor ville vi lige se om han kunne nøjes med et nyt grafikkort, eller et brugt et :D

I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

• Jeg kan da tilføje at min bærbar, som kører et neddroslet ATI ~4850 (tror den hedder 4650? har den ikke lige liggende) kan ikke køre spillet ordentligt på laveste indstillinger. Eksplosioner fra granater og andet brag, bringer den helt i knæ.

Nu skal jeg selvfølgelig ikke diktere overfor din kammerat, men måske tiden var moden til at finde en ny/brugt PC, og så finde noget fritidsarbejde eller noget for at dække de ekstra udgifter? BC2 er et tungt spil. :(

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Må give de andre ret. Tror ikke at du løser problemet ved at købe et nyt AGP kort. De er gammeldags og deres tid er ovre.

Her forleden samlede jeg en splinterny PC til min ven med QudCore CPU og Radeon 5770 til omkring 5000 kroner - Måske skulle han overveje det samme?

AGP kort er vist rimelig dyre pga det lave udbud. Og jeg mener det bedste AGP kort hedder Radeon 4650 netop det foregående sagde ikke var istand til at køre BF B2.

• Du kan ikke få kort til AGP meget større end HD3650, men dette vil jeg mene er lidt i underkanten. Desuden er spillet MEGET cpu-afhængigt, og han vil nok også have brug for en ny af denne, før at spillet kan spilles optimalt.

Mener simpelthen ikke at det kan betale sig, da du kan finde hele brugte pc'er til ganske fornuftige priser.

HerrMansen: Findes Bad Company 1 ikke kun til konsoller?

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

Rettet en gang, sidst af Renegger ().

• Det kan sagtens passe. Jeg ville bare være sikker :9xo

Cyberduck