HDMI switch

  • Hej folkens..


    Mit ene HDMI stik på mit TV, ser ud til at være dødt.. Derfor overvejer jeg at købe en switch..


    Ville høre om der er nogle som har erfaringer med det..?
    Jeg har fundet 2 som jeg vejer lidt op imod hinanden, som også lever op til mine krav..


    Valg 1:


    Forstiller mig at der er rimelig dårlig rækkevidde, så det IR øje, muligvis kan hjælpe på.


    Valg 2:


    Denne har dog indbygget forstærker, og da det ene af de kabler jeg skal tilslutte, er over 10m er det måske ikke dumt.. ved dog ikke om det overhovedet er nødvendigt og om denne forstærker er noget særligt, da jeg synes de andre muligheder, med forstærker er en del dyre..


    Håber der er nogen som har noget godt input og andre forslag modtages gerne..

  • Altså jeg har købt den her: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP…iewItem&item=170455293801
    Den ligner til forveksling den fra Lindy.
    Jeg kan ikke få billede på min. Den lyser bare. Jeg spurgte så ham jeg købte den af om man skal ha strøm adaptor på og han svarede at på korte afstande var det ikke nødvendig, altså med korte kabler.
    Jeg tror de er noget lort rent ud sagt.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Altså jeg har købt den her: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP…iewItem&item=170455293801
    Den ligner til forveksling den fra Lindy.
    Jeg kan ikke få billede på min. Den lyser bare. Jeg spurgte så ham jeg købte den af om man skal ha strøm adaptor på og han svarede at på korte afstande var det ikke nødvendig, altså med korte kabler.
    Jeg tror de er noget lort rent ud sagt.


    Hmm.. det lyder ikke særlig lovende.. Men tak for input, lyder som at den du taler om, er røget ud af overvejelserne..

  • jeg havde en QED HDMi Switch en overgang og den var virkelig god, der var aldrig problemer med den og den var bygget rigtig solidt med alu, det eneste minus var fjernbetjeningen, men ud over det rigtig lækker kvalitet...


    det var denne her virkelig god syntes jeg...og pæn a se på...