Alpha Protocol - Utroligt undervurderet spil?

• Lånte igår Alpha Protocol til PC af en ven på trods af de rædsomme reviews spillet har fået - og jeg er utroligt positivt overrasket. Faktisk i sådan en grad at jeg slet ikke kan nikke genkendende til nogen af de reviews som nærmest får det til at lyde som ET som blev begravet i en ørken. :T

Jovist, spillet er (for mig) umuligt at spille med mus og tastatur. Prøvede det i ca. 10sek og brokkede mig over at musen slet ikke fungerede. Fandt så Xbox 360 controller optionen, og så kørte det også bare derudaf.

Hvad med jer - hvordan forholder I her til Alpha Protocol? :)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Jeg kunne ikke tage spillet seriøst efter at have set ham løbe. Det ser MEGET sjovt ud :)

De har været ret hårde ved spillet i reviews og jeg er da også gået udenom det pga. det.

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H