VPN Problem.

  • Hej med jer..


    Jeg har et problem vedr. VPN.


    Normal kan jeg sagtens logge på, så kan der gå mellem et par timer nogen gange en hel dag, så bliver jeg enten smidt af (for det meste får jeg bluescreen og pcen genstarter). Når jeg så starter op igen kan jeg ikke logge på. Så skal jeg enten vente nogen timer eller resette min router.


    Hvad kan det være?


    Jeg har prøvet med både relakks og unblockvpn.


    Tak. :)

    Mobo: Asus M5A97 R2.0
    CPU: AMD FX-6300 @ 4300Mhz
    Køler: OCZ Vendetta2 køler
    PSU: Corsair VX550
    RAM: G.Skill Sniper 2x4 GB 1866Mhz
    GFX: Asus Radeon R9 270 OC 2GB
    HDD: Samsung 830 128GB SSD + 750GB Samsung Spinpoint F1


    Skærm: Samsung 2233RZ 120HZ


    OS : Windows 7 64bit.

  • Det lyder som om du har mere end et problem umiddelbart, fordi du både får bsod og du skal genstarte din router (jeg antager du mener at genstarte den).


    Et godt udgangspunkt kunne være at finde ud af hvad det er der forårsager den BSOD, windows plejer at være rimeligt god til at skrive hvad det er der har problemer(evt. få den til ikke at reboote ved BSOD).


    Der burde stå en besked i event vieweren om at der er opstået en kritisk fejl i et givent modul eller sådan noget på det tidspunkt den BSODer.


    Med hensyn til routeren, så enten har den ikke noget problem (og du i virkeligheden løser et andet problem ved at genstarte den) eller også kan der være et reelt problem.


    En ide kunne være at opdatere dens firmware hvis det er muligt og sørge for at pptp og ipsec passthrough er aktiveret (hvis sådan en funktion kan findes nogen steder i menuen på routeren.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Hej. Efter den genstartede sidst, var jeg inde i BIOS og kigge lige efter, og så her min CPU lå på 90c.. Jeg blæste computeren ren og om monterede køleren, og nu ligger den på mellem 50 og 60c. Den har ikke genstartet siden, og jeg er ikke faldet af VPN.


    Mon VPN problemet har været fordi computeren er lukket uventet ned, at jeg så ikke har kunne logge på umiddelbart efterfølgende...

    Mobo: Asus M5A97 R2.0
    CPU: AMD FX-6300 @ 4300Mhz
    Køler: OCZ Vendetta2 køler
    PSU: Corsair VX550
    RAM: G.Skill Sniper 2x4 GB 1866Mhz
    GFX: Asus Radeon R9 270 OC 2GB
    HDD: Samsung 830 128GB SSD + 750GB Samsung Spinpoint F1


    Skærm: Samsung 2233RZ 120HZ


    OS : Windows 7 64bit.

  • måske noget hardware der er blevet for varm, har oplevet det samme med en driver til det tunnel netkort den laver var korupt, dette giver også BSOD, så måske at opdatere din klient

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LunD^
    Hej. Efter den genstartede sidst, var jeg inde i BIOS og kigge lige efter, og så her min CPU lå på 90c.. Jeg blæste computeren ren og om monterede køleren, og nu ligger den på mellem 50 og 60c. Den har ikke genstartet siden, og jeg er ikke faldet af VPN.


    Mon VPN problemet har været fordi computeren er lukket uventet ned, at jeg så ikke har kunne logge på umiddelbart efterfølgende...


    Haha godt du fik løst problemet :D

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.