Hackers!!!

• Hvis i ejer BFBC2 skulle i tage og prøve medal of honor beta, det ser super lovende ud.
    Det er gratis for folk som ejer BFBC2 og kan findes i jeres spilliste i steam.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Jeg spiller stortset ikke andet end med shotgun nu som der vist i fun Tactics videoerne.

Det er 100 gange nemmere at ramme på lang afstand end med en shotgun også dør personerne med et skyd hvis man rammer i hovedet og skyder man på kortere afstand så er det sku næsten lige meget hvor man rammer så dør de :D

Oprindeligt indlæg af Malk
    Hvis i ejer BFBC2 skulle i tage og prøve medal of honor beta, det ser super lovende ud.
    Det er gratis for folk som ejer BFBC2 og kan findes i jeres spilliste i steam.

Findes desværre ikke i min spilliste?

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af Apprentice
    Heldigvis bliver det bedre når CoD Black Ops kommer ! Så er der dedicated servers, og så virker VAC igen ;D

Well det fjerner stadig ikke hackers ;)

Hvis man har lyst til at snyde så er jeg helt sikker på at der er nogen som nok skal finde en måde at gøre det på i det også.

Og mon ikke de retter lidt i det spil og smider et IW ligende system ind i stedet. Det kunne de sagtens være rådne nok til at gøre.

• Jeg tror vist alle er enige om at cheatere (ikke hackere, hackere har sq mere vigtige ting at lave end at snyde i spil, som fx. at nedlægge Pentagon :P) er noget lort...

Man kan som sagt ikke fjerne cheaters 100%, der vil altid komme én der undgår systemet med finesse, ikke desto mindre er cheaters en stak forbandede, æresløse hundehoveder der slet ikke burde have købt spillet in the first place.

Hvorfor spiller man hvis ikke der er udfordring?

vil sq sige at hvis man gamer nok, så bliver man bedre og bliver man bedre ved hård arbejde, så får man mere ud af det i sidste ende... Hvis der er nogle cheatere derude der læser dette, så vid at man ingen veje kommer med smuthuller :D

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200