ati eyefinity i spil jeres mening ?

  • ja vile lige høre om andre har prøvet det og hvad i syns, seder lige nu med et mider tide setup f min gamle 22tft og 2X 24 og det fungere sådan set fint nok, men er bare vise spil jeg ikke syns det er så super kan godt være fordi jeg ser dåligt så ved ikke om det bare er mig derfor jeg lige vil høre andre,


    ind til videre har jeg prøvet det i


    portal (funger super godt )
    bad company 2 ( syns også her det gav en god oplevelse )
    modern warfare 2 ( det er så her jeg er i tvylv om det er mig eller for syns det funger dåligt jeg bliv iverfal skudt helle tiden og syns det var svært af nå af gøre noget skal dog siges jeg ser dårligt har et syn på ca 30% på kun 1 ørje ørje 2 kan ikke ratig stile skap på så meget så kan ikke måles og er længe siden jeg spilet MW2 men syns det gik dålige i forhol til 1 skærm skal måske også siges jeg ikke er dårligt til MW2 den gang jeg spilet det bad company har taget over har jeg da fåget 30/0 3 gange og ellers bar liget i top 3 for det meste når jeg spilet men igen er jo et stk tid siden men umelbart syns jeg det fungere beder med BC2)


    HAWX ( fungert også super her )
    Assassin's Creed 2 ( virker også godt her )
    Splinter Cell conviction ( også en god oplevelse her )





    så hvad siger i andre er det bare tilvænning der skal til en ny placering af skærmene eller er nolge spil bare ikke gode med gameplay til et så stort arial

  • Ikke for at rakke ned på dine skrivekundskaber, men du kunne godt nok trænge til en stavekontrol i din browser :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Ikke for at rakke ned på dine skrivekundskaber, men du kunne godt nok trænge til en stavekontrol i din browser :)


    har ellers kørt den lignemen med den der er i google

  • Bad Company 2 er jo en del anderledes end MW2. så du kan ikke forvente du holder din høje form i MW2 når du ligesom ikke spiller det :P


    Og ja. tilvænning skal der jo også til når du har fået sat ekstra skærm op. personligt forretrækker jeg bare en, hvis jeg skulle vælge :D


    Lige et tip: hvis du tænker du er dårlig, og årh hvor du spiller dårligt. så bliver du også ved med det. end til du ikke tænker på det, og bare spiller spillet.