Indlæg af tola5

    ja kener godt til Hybrid PhysX mod hvad problemer have du ? grunden til jeg kiger den vej er af physX delen ser lækker ud i det komne mafia 2

    sælger finer vil nok ud af vis folk ikke vil købe den vis de vil kommer de jo nok så hvorfor fylde han salgs tråd med alt det, dit bundkort kan jo ikke en gang brudes til hans cpu

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    at få et nvidia og et ati kort til at køre sammen er faktisk meget svært, da driverne normalt ikke vil sammen.....hacked drivere kan måske løse problemet.


    Det er ikke det jeg spøre til :D jeg har læst en del og syns ikke det ser så svært ud men kan ikke fine ud af om det kan give problemer når mit prima kort sider i slot 2

    Hej nolge der kan svare på om nvida korte jeg skal bruge til PhysX skal side et bestem sted er fordig lige nu sider mit ati i slot 2 da mit lydkort ikke kan være der for NB så er ned til af rykke det til slot 2 så spørgsmålet er vil jeg kunne sete et nvida kort i slot 1 eller 3 og bruge det til PhysX med mode driver er lidt usikker på om ati kortet skal være i slot 1

    Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233


    Den vinder alle tests.. Det er phenom II X6 der taber


    du har vist blanet citaterne samen det er amd 6 kernet der taber til intel 4 kernet :D


    edit har ratet så det ikke er til af misfåstå

    Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233


    I7 er også et monster når det kommer til at knuse tal, men bundkort og ram er som regel også dyrere.


    p55 er nu ikke så dyr og vis det skal være X58 så kan de fåest helt ned til under 1k

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Rigtigt at det ikke altid er kerneantal der tæller :)


    men Intel x6 er vist for dyr at tage med i betragtning her ;)


    ja men da også derfor det er vær af se amd 6kernet også taber til de 4 kernet fra intel

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Jeg ville tage en Phenom 965 eller en i5 750 som minimum. De er rigtig effektive og fås for under 1500kr (husk bundkort og ram skal passe).


    Hvis dine programmer understøtter multicores i den helt vilde forstand, så er en 1090t måske en ide.


    bare lige en side bemærning kerner er ikke alt amd 6 kernet taber her til nolge af inte 4 kernet I7 med laver clock og det er ikke fordi programet ikke kan bruge 6 kerner for intel 6 kernet liger som nr1 http://www.guru3d.com/article/…-x6-1055t-1090t-review/13

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Azjo
    Men det er meget få der kan bruge Atis metode, hvor CUDA er meget længere fremme ;)


    Og angående komprimering, hvis du kan komprimere en 300mb fil til 80 og ikke se forskel overhovedet eller så lidt at man skal knibe øjnene sammen, og det skal uploades til 100 venner, hvad er så bedst?


    jeg kener ikke 100 vender der gider glo på min bare røv i et par badebukser så kan jeg ikke svare på men jeg går op i kvaliteten af mine film når jeg digilisere mine bluray er det som iso men ja vis det er ligegyldig video alser ens hjemefire video så er forsklen måske til af lave med men vis det er ens blu-ray samling man degitalisere så skule man om bag skuret og... aj folk er jo forsklige fater bare ikke folk der køber et nyt tv eller for den sags skyld bare en blu-ray film og så kombrimere kvaliteten

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Azjo
    Men de har stadig ikke PhysX hvilket er et stort minus, specielt set i lyset af at man ved PhysX kan bruge CUDA til at køre programmer (som har support for CUDA, og det er stadigvæk ret få dog, men et godt eksempel til video redegering er Tmpgenc xpress 4.5+) og dermed få mere mere processorkraft.


    Derudover, så er det 100 til 130 fps.. hvis det var fps nede ved 30, så ville det være.. 35? Ergo, det betyder minimalt, når vi nu engang kommer til spil hvor fps begynder at hænge dernede.


    Nej tak, holder mig stadig til Nvidia ;)


    du kan også bruge en ati gpu til af encode video http://www.cyberlink.com/produ…resso/overview_en_US.html her er en trode med programer der soportor det http://forums.amd.com/game/mes…adid=104691&enterthread=y bruger det dog ikke selv da jeg ikke kan se iden i af skule kompprimere sin video = ødelige kvaliteten


    svar ordenlig mester jeg srkiver pent til dig det er jo ikke alle der bruger portforward derfor jeg sporte :$

    ja er der nolge der kan anbefale en router med N wi-fi og gigabit lan pris under 1k har kiget lidt på edbpriser men syns bare alle dem jeg har kiget på skriver folk de har problmer med Port Forwarding
    jeg have en WNDR3700 som efter en fimware opdate virket Port Forwarding ikke ordenlig prøvet så af gå tilbage men fucket noget op så den er afgået ved døden :roller:

    ja vile lige høre om andre har prøvet det og hvad i syns, seder lige nu med et mider tide setup f min gamle 22tft og 2X 24 og det fungere sådan set fint nok, men er bare vise spil jeg ikke syns det er så super kan godt være fordi jeg ser dåligt så ved ikke om det bare er mig derfor jeg lige vil høre andre,


    ind til videre har jeg prøvet det i


    portal (funger super godt )
    bad company 2 ( syns også her det gav en god oplevelse )
    modern warfare 2 ( det er så her jeg er i tvylv om det er mig eller for syns det funger dåligt jeg bliv iverfal skudt helle tiden og syns det var svært af nå af gøre noget skal dog siges jeg ser dårligt har et syn på ca 30% på kun 1 ørje ørje 2 kan ikke ratig stile skap på så meget så kan ikke måles og er længe siden jeg spilet MW2 men syns det gik dålige i forhol til 1 skærm skal måske også siges jeg ikke er dårligt til MW2 den gang jeg spilet det bad company har taget over har jeg da fåget 30/0 3 gange og ellers bar liget i top 3 for det meste når jeg spilet men igen er jo et stk tid siden men umelbart syns jeg det fungere beder med BC2)


    HAWX ( fungert også super her )
    Assassin's Creed 2 ( virker også godt her )
    Splinter Cell conviction ( også en god oplevelse her )





    så hvad siger i andre er det bare tilvænning der skal til en ny placering af skærmene eller er nolge spil bare ikke gode med gameplay til et så stort arial