K: Mass Effect 2 (pc)

  • Hej,


    Hvis nogen skulle have dette spil til at ligge (PC udgaven) som de ikke spiller længere, er jeg interesseret i at købe det.


    Jeg havde forestillet mig en pris på omkring 100 kr. + fragt, men skriv hvis du har spillet og vil sælge. Befinder mig i Viborg. Har selv en del nyere spil som der evt. kan byttes med, hvis dette skulle have nogen interesse.


    Mvh.
    Thomas


    --

  • + prisen for indholdet du får med spillet som førstegangskøber. Der er ikke rigtigt nogen grund til at købe spillet brugt længere. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Du får vist en smule indhold, som er "gratis" (Den ene Companion bla. Zaeed?) - ellers må du punge ud for Kasumi og de andre ting. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vff83
    Nej det kan jeg selvfølgelig godt se, var ikke klar over det var kommet så langt ned i pris :-)


    Får man ekstra in-game indhold med hvis man bare køber standard versionen?


    der kommer jævnligt nogle DLC altså ekstramateriale med spillet, men det skal du betale for under alle omstændigheder :)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his