skudhuller i væggen i CS

  • efter reinstall af CS kommer der nu ikke skudhuller i væggen mere.


    Er der nogen der har en ide om hvorfor?


    Og evt. hvad jeg skal gøre ved det.


    P.S:


    mp_decalls står på 300, så det er ikke det.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Et andet problem efter jeg reinstallerede, er at når jeg hopper ud på skrivebordet med windows knappen eller ALT-TAB så når jeg prøver at komme tilbage ind i spillet bliver skærmen sort, jeg kan høre lyden af skud når jeg skyder men der er ikke noget billede?!


    Hvad sker der for mit CS??


    PLZ. hjælp en ellr anden

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • ka du ik bare trykke esc. og derefter resume?? -så burde det da gå iorden...


    Når jeg går fra CS til win og derefter kommer tilbage blir min mand venstrehåndet....wierd ;)

  • Quote

    Originally posted by rusH
    ka du ik bare trykke esc. og derefter resume?? -så burde det da gå iorden...


    Når jeg går fra CS til win og derefter kommer tilbage blir min mand venstrehåndet....wierd ;)


    LOL!, Mit cs gør intet, for jeg er 31337! ;)




    Men hvor stor indflydelse har det lige, at du ikke kan se skudhuller?.. er da ligemeget.. :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Men hvor stor indflydelse har det lige, at du ikke kan se skudhuller?.. er da ligemeget.. :crazyeyes:


    Spoken like af true CS-boy ... *G*... :))


    Det er jo derfor man spiller CS. Det er fordi detaljerne kan være ligemeget... :))

  • Rigtigt hvorfor kritisere skudhullerne i væggen mangle når at alt grafikken i cs er skod....
    men det er et problem jeg også har haft da der kom en nyere version af steam var de tilbage...

  • Quote

    Originally posted by mdj
    Et andet problem efter jeg reinstallerede, er at når jeg hopper ud på skrivebordet med windows knappen eller ALT-TAB så når jeg prøver at komme tilbage ind i spillet bliver skærmen sort, jeg kan høre lyden af skud når jeg skyder men der er ikke noget billede?!


    Hvad sker der for mit CS??


    PLZ. hjælp en ellr anden


    Jeg går ud fra du kører Open-GL right? Hvis ikke, så har du problemet der. ;)

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Men hvor stor indflydelse har det lige, at du ikke kan se skudhuller?.. er da ligemeget.. :crazyeyes:


    Det har da meget at sige, hvordan vil du ellers se om dit aim er rigtigt eller ej?

  • Quote

    Originally posted by DEEF


    Det har da meget at sige, hvordan vil du ellers se om dit aim er rigtigt eller ej?


    Sigtekornet? , du ved jo alligevel ikke hvor meget hp modstanderen har, så man kan jo bare skyde og håbe på at ramme? :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Sigtekornet? , du ved jo alligevel ikke hvor meget hp modstanderen har, så man kan jo bare skyde og håbe på at ramme? :boxed:


    Der er jo også recoil at tage højde for. ;)


    Et godt trick er at finde et sted på en mur og skyde på det på forskellige afstande, lidt svært uden skudhuller. ;)

  • Quote

    Originally posted by DEEF


    Der er jo også recoil at tage højde for. ;)


    Et godt trick er at finde et sted på en mur og skyde på det på forskellige afstande, lidt svært uden skudhuller. ;)



    bare sætte no-recoil på! :T Tjiit! :D LOL;!

  • ja, og så er det også rart at se hvor der har været kampe, men mht. at skærmen forbliver sort så hjælper det ikke at tryke esc. og så resume.


    og jeg mener da at man skal køre d3d med et ati kort, hvis jeg vælger opengl så bliver ALT farvet i et rødligt skær!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Nå ja ATi, det ved jeg ikke lige, har aldrig haft et ATi.


    Har du evt. prøvet at stille lidt på din driver? Eller evt. prøvet med en anden? Måske en Omega?

  • problemet er at det har virket fint igår, men nu har jeg de problemer jeg beskrev og jeg har ikke skiftet hverken driver eller ændret nogle indstillinger.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by mdj
    efter reinstall af CS kommer der nu ikke skudhuller i væggen mere.


    Er der nogen der har en ide om hvorfor?


    Aim noget bedre;)


    Er det 1.5 eller 1.6?


    Prøv at få fat i en anden config fra en anden bruger.