skudhuller i væggen i CS

  • origin og alle andre der ikke har noget konstruktivt at sige, plz undlad at poste!!!


    Det er 1.6 og jeg har lige installeret, dvs. at cfg er default, og med en default cfg plejer der at være skudhuller.


    Jeg er virkelig irriteret over at det ikke er lykkedes mig at finde fejlene.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • hvis du virkelig er sur over det, så er det nemmeste format c: og forfra igen.
    det gør jeg hvis der er noget der driller, jeg gider ikke at bruge så meget tid på at lede efter fejlen, jeg retter den bare. ;)

  • :P det er også der jeg er ved at være, men jeg havde næsten lige formateret.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by mdj
    origin og alle andre der ikke har noget konstruktivt at sige, plz undlad at poste!!!


    Det er 1.6 og jeg har lige installeret, dvs. at cfg er default, og med en default cfg plejer der at være skudhuller.


    Jeg er virkelig irriteret over at det ikke er lykkedes mig at finde fejlene.


    siger bare min mening...

  • den kan jeg så bare ikke bruge til en s***, og da det her er et forum hvor man hælper hinanden med problemer og ikke et "sig din mening om CS" forum syntes jeg det var lidt malplaceret at poste den kommentar i den her tråd!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • prøv at sætte grafikken til openGL i stedet for D3D. Alle skudhuller og blod på væge forsvinder ved D3D, men med openGL virker det fint...

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Hvis jeg sætter den til opengl så ser det hele sådan her ud:

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Spoken like af true CS-boy ... *G*... :))


    Det er jo derfor man spiller CS. Det er fordi detaljerne kan være ligemeget... :))


    :T det er helt rigtig det du siger der :)

  • Hvad fejler din fantasi? Du kan da bare forestille dig nogle [SIZE=4]KÆMPE[/SIZE] huller, eller nogle [SIZE=4]MEGA[/SIZE] seje våben.


    Det er da kun på grund af min fantasi at jeg gider blive ved med at spille det, jeg opfinder nye våben inde i mit hoved.


    Når i ser en kniv i spiller så er det bare en kniv. Men når jeg ser den så ser jeg et 3-bladet 15 meter langt samurai sværd.


    Hvem har det sjovest når han spiller? Dig eller mig?


    :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))


    Ta' det roligt jeg har bare dårlig humor.

  • godt nok hader jeg CS pga grafikken men gameplayet det er fedt nok... så jeg glæder mig til at der kommer CS2 til HL2 så kunne jeg godt finde på at spille CS i 5 år igen ligesom jeg gjorde med det gamle CS..


  • ROFL