Hvem skal have HTC Desire?

  • Ja det er det jo nok :P Har nu heller ikke nogen problemer men det er altid rart at have lidt længere batteri tid :P det hjælper lidt på det :P


    Har prøvet Google Skymaps og jo det sku meget sjov meeen det er kun gadget :P

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Nu vil jeg lige for sjov prøve at logge ind på Tweak...


    Men når jeg har skrevet brugernavn og kodeord, trykker login, fortsætter den til: http://www.tweak.dk/forum/login.php, her stopper den så på en hvid skærm og fortsætter ikke.
    Nogen som hvad jeg kan gøre?
    Eller er det hjemmesiden, som ikke er lavet til browseren på Desire?

  • Tweak er bygget på standard PHP / MySQL (såvidt jeg kan se) så der burde ikke være nogle problemer. Kan dog huske at min iPod Touch ikke kunne håndtere menu navigationen så jeg måtte tilføje /forum til URL'en for at komme til forumet. Nu har jeg bare bookmarks til det hele.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Nu vil jeg lige for sjov prøve at logge ind på Tweak...


    Men når jeg har skrevet brugernavn og kodeord, trykker login, fortsætter den til: http://www.tweak.dk/forum/login.php, her stopper den så på en hvid skærm og fortsætter ikke.
    Nogen som hvad jeg kan gøre?
    Eller er det hjemmesiden, som ikke er lavet til browseren på Desire?


    Hmm... det virker åbenbart kun hvis man skriver den rigtige kode...
    Hvem har dog opfundet et så dårligt system?... :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Hmm... det virker åbenbart kun hvis man skriver den rigtige kode...
    Hvem har dog opfundet et så dårligt system?... :$



    Haha :)


    On topic:


    Hvor lang batteritid har i ca? Jeg oplever at min knap nok kan holde en dag i skolen (7-16), før den er ved at dø. Bruger den selvfølgelig også rigtig meget lige i øjeblikket, så der er ikke noget at sige til det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    Jeg sætter min til opladning hver nat. Men nu leger jeg også meget med den fordi den er så ny...


    - men den kunne nok holde to dage eller noget...


    Samme her..
    Men efter en uge begynder tiden den kan holde strøm også at stige; i takt med at jeg ikke bruger den så meget som før :)