Et hurtigt spørgsmål: Hvad skal man være opmærksom på hvis man bestiller en PSU fra tyskland?

PSU fra Tyskland.
-
-
Oprindeligt indlæg af S.STAACK
Et hurtigt spørgsmål: Hvad skal man være opmærksom på hvis man bestiller en PSU fra tyskland?Ikke noget specielt vil jeg tro, kun leverings tid og pris.
-
Okay så man skal ingen gang skifte størmstik? som f.eks som fra England.
-
Okay så man skal ingen gang skifte størmstik? som f.eks som fra England.Nej det er jeg næsten 100% sikker på man ikke skal.
-
Jamen det er jo perfekt, tak for den hurtige hjælp
-
Jamen det er jo perfekt, tak for den hurtige hjælpDet var så lidt
-
du ska være sikker på den har nok kraft
-
Ja, eneste forskel fra PSU i DK til tyskland er stikket, mener det er lovkrav i tyskland at de har Jord-stik, men det kan jo bare skiftes ud! ellers køre de samme volt og alt!
Så det er bare plug and play! -
Oprindeligt indlæg af Kayel84
Ja, eneste forskel fra PSU i DK til tyskland er stikket, mener det er lovkrav i tyskland at de har Jord-stik, men det kan jo bare skiftes ud! ellers køre de samme volt og alt!
Så det er bare plug and play!nu lige husk du har et andet jordstik i tyskland end du har i Danmark.. i Danmark er det 3 benede et jordstik, i tyskland har den kun 2 ben men 2 metal dimser i siden..
men okay, normalt sidder det sidste stykke på PSU'en jo ikke statisk fast, så burde som Kayel siger være lige til at skifte
-
Tak for jeres svar, jeg er bare i mellemtiden blevet i tvilv om hvilken PSU jeg skal vælge mig
(Der er så mange lækre at vælge imellem :D) -
Tak for jeres svar, jeg er bare i mellemtiden blevet i tvilv om hvilken PSU jeg skal vælge mig
(Der er så mange lækre at vælge imellem :D)du skal nok lige være opmærksom på der er nogle steder i Tyskland (bestemte firmaer) som kun leverer til Tyskland, Scweitz (spell it) og Østrig..