Lejet Bad Company 2 server

• Har også støt på en del her på det sidste, håber de snart får rettet op på det.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af dasjap

Hvorfor nævner du det :D

Fordi der er utroligt mange mennesker (nej jeg snakkert slet ikke om dig :D) der forveksler det :D

Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Nå nu fik jeg fundet serveren :D

Nogen som er frisk på en omgang i aften?

Jamen jeg ville gerne men jeg skal desværre på arbejde, Men Hvad vil i Helst spille?? FOr så sætter jeg serveren op til det i gerne vil spille, og sig lige om det skal være [Hardcore Mode] eller ikke :-)

Ps, hvis nogle af jer bruger Xfire så hedder jeg wpasoul :-)

MIn MSN er SoulExtreameDK@hotmail.com

CoreI7 5820K@4.5GHz

32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

[align=center] CorsAir Carbide 540

[align=center]

Rettet en gang, sidst af SoulExtreame ().

• Jeg adder dig lige på xfire, tror nok jeg hedder japernese74:-)

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Har du fået min invite til xfire?

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• i kan også add mig blackbrizz

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

• Også mig - M to the artiiin (:

/edit
    Lidt sjovt, jeg har købt mit Bad Company 2 i London, hvor ham i butikken sagde at den ville virke i Danmark.
    En af mine venner sagde også, at han før har købt et spil derovre og at det virker i DK.

Men da jeg kommer hjem og er i gang med at installere det, kommer der pludseligt en besked med at autorun.(et eller andet) ikke er der?
    Jeg har googlet men ingen har haft det problem før, jeg har prøvet at checke landzonerne for cd'er, og både England og Danmark er i zone 2.

Men måden jeg så løste det på var at hente en ISO, lade være med at bruge crack mappen og så bare indtaste min egen key.

Nogen som ved hvad fejlen kan være?
    Kan sagtens leve med det her, men stadig lidt irriterende at man skal have den ISO fil...

• Det var noget med at de første kopier var der en fejl på skiven, så du har været uheldig at få fat i sådan en :)

Kan ikke finde nogen der hedder Muttley Callum, kan finde mange der hedder Muttley + forskellige andre navne foran og kan finde flere der hedder Callum + forskellige navne foran?

Skulle gerne være mig som bare hedder Callum , det er mit soldier navn anyhow.

Men har addet dig :)

Oprindeligt indlæg af Kazed

Skulle gerne være mig som bare hedder Callum , det er mit soldier navn anyhow.

Men har addet dig :)

Cool kigger på det, men har fået flere adds på det sidste om jeg ikke kan se, må være en bug i spillet(endnu en).

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

Oprindeligt indlæg af Phoque

Det var noget med at de første kopier var der en fejl på skiven, så du har været uheldig at få fat i sådan en :)

Og der er intet jeg kan gøre?

De burde jo give en mulighed for at bytte den alle steder (: eller hvad? Skal jeg tage til London igen for det?

Cool kigger på det, men har fået flere adds på det sidste om jeg ikke kan se, må være en bug i spillet(endnu en).

Ja bugs er der nok af i bc2 :)

Oprindeligt indlæg af X3N4T3Og der er intet jeg kan gøre?

De burde jo give en mulighed for at bytte den alle steder (: eller hvad? Skal jeg tage til London igen for det?

Umiddelbart, ja. Hvis du havde købt det indenrigs kunne du jo bare lave en RMA sag hos firmaet. Men hvis du allerede har en .iso fil som virker og ikke har noget imod at bruge den til at installere med, så brænd den da ud og smid den i den originale kassette. ;)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Tror ærlig talt ikke de vil bytte den når han allerede har key'en fra den skive der.

De kan jo ikke bare give ham en skive fra en anden dvd case så mangler den jo.

Bedste bud ville være og contacte ea live chat support og snakke med dem om det.

• Nåja. Det er jo et EA spil. De plejer at være villige til at modtage den gamle skive og sende en ny med posten (hvis jeg ikke husker forkert) :cheers:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Har du fået min invite til xfire?

Nej har ikke fået nogen anmodning på Xfire men det er wpasoul mit brugernavn er på xfire :-)

CoreI7 5820K@4.5GHz

32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

[align=center] CorsAir Carbide 540

[align=center]

• Det var godt nok første og sidste gang jeg spillede på den server nej hvor er den ringe...

No offence men når man løber ind i mindst tre meget mistænkelige spillere på den samme runder så er der altså noget helt galt..

Den ene af dem kunne ramme headshot med en shotgun selv om jeg stod i den anden ende i banen :crazyeyes: