Starcraft 2 Betakey

  • Hej


    vil høre om nogen har en Beta key til starcraft 2 eller kan Invitere en person til og spille med en?
    Da jeg er på kontanthjælp og har en meget stram økonomi kan jeg ikke tage 100-300kr ud af mit budget for at købe en betakey af andre
    Men kan tilbyde og tæve dig nogen gange i spillet :-D
    Håber nogen kan hjælpe mig?


    Min mail er Detdener@hotmail.com


    Martin

  • Troede ikke man kunne give dem ud. Mener, når man tilmelder sig betatester, så er det på ens battle.net/eller en anden hos blizzard-konto og det er kun fra den man kan logge ind. De giver jo betakeys ifht ens hardware, som de uploader fra din PC.


    Men ja, hvad ved jeg :p

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Der var været snak tidligere om at Beta testerne muligvis får/har fået en friend key som kan bruges til at lave en ekstra konto med. Nærmere detaljer om de har samme muligheder (f.eks. kan kun spille imens moderkontoen er logget på) har jeg så ikke hørt. :rolleyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |