Command and Conquer 4

  • Blev lige spurgt i dag af en på uni om jeg vidste hvornår Command and Conquer 4 udkom.. Endnu engang (ligesom med Red Alert 3), blev jeg taget på sengen af det spil.. Nå men hvor mange skal have det i overmorgen d. 19.?


    Jeg tror jeg venter og ser hvordan det bliver modtaget.. Er blevet slemt skuffet af alle C&C udgivelser siden Generals.. Og det ligner sådan set bare en udvidelse til Red Alert 3


    Hvorfor er det forresten ikke at man (kun mig måske?) ikke opdager at spillene er på vej..? Alle andre titler bliver da annonceret og reklameret for..

  • hmm jeg kigger jævnligt på gamereactor.net de har en rigtig god oversigt over release dates. men ja kender det godt at nogle spil overrasker en ved pludselig at udkomme, men synes dog desværre er der der er en større tendens til at de spil man går og venter på bliver FORSINKEDE!!! X( X( X(

  • De (EA) har da reklameret stort med Betaen af 4'eren længe, så det er da ihvertfald underligt at du ikke har lagt mærket til spillet imo :crazyeyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg købte spillet igår på EA's hjemmeside, og har gamet det et par timer. Jeg kan godt li spillet, indrømmer gerne jeg savner det base-building aspekt, men det her er langt mere actionfyldt og intenst!

  • well EA har lavet meget bras over det sidste stykke tid og tror jeg springer fra med denne. Tvungen connect til deres skod server for at spille... nej tak, den slags (DRM) gider jeg bare ikke støtte.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • nej skal sku godt nok ikke have det efter jeg læste den her anmeldelse

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm