Som overskriften siger.. Ser i frem til Star Wars The Old Republic?
I do :b
Ser i frem til SWTOR?
-
-
Ja læser med spænding deres nyhedsbreve og forum efter nye tiltag
Glæder mig meget til at se hvad det ender med, men siden det er Bioware og Rollespil, så vil jeg næsten påstå.. Det kan kun blive godt
-
Efter at havde set hvordan de håndterede kamp i Dragon Age, er jeg blevet en smule bekymret. Jeg er personligt meget mere til deres Mass Effect serie.
Klik og flyt, gameplayet som de fleste MMO'er har (WoW osv.) hvor man bare kan stå stille imens at ens "auto attack" tæller ned og spells har cooldowns, er jeg utroligt træt af - men det ender jo desværre nok sådan.
Mén er jeg spændt? Oh yes! - jeg ville dog ønske at deres newsletter havde lidt mere lir, end der er nu. De kunne godt release lidt mere concept art (som jeg véd de sidder med), eller nogle udtag fra dialog i spillet - hey! eller en Closed Alpha/Beta
-
Oprindeligt indlæg af Illanair
Efter at havde set hvordan de håndterede kamp i Dragon Age, er jeg blevet en smule bekymret. Jeg er personligt meget mere til deres Mass Effect serie.Klik og flyt, gameplayet som de fleste MMO'er har (WoW osv.) hvor man bare kan stå stille imens at ens "auto attack" tæller ned og spells har cooldowns, er jeg utroligt træt af - men det ender jo desværre nok sådan.
Mén er jeg spændt? Oh yes! - jeg ville dog ønske at deres newsletter havde lidt mere lir, end der er nu. De kunne godt release lidt mere concept art (som jeg véd de sidder med), eller nogle udtag fra dialog i spillet - hey! eller en Closed Alpha/Beta
Forståligt. Det kan da godt bekymre lidt, med tror dog på at de har fundet en smart måde, så kampene ikke bliver som i, ja fx WoW.
Hvis du vil have mere "lir" i nyhederne, er det måske værd at kigge forbi den nye skandinaviske portal? Der bliver skrevet nogle artikler og sådan. http://www.tonr.orgnitan: tror også at bioware har fat i den lange ænde mht rollespil
-
Oprindeligt indlæg af Illanair
Efter at havde set hvordan de håndterede kamp i Dragon Age, er jeg blevet en smule bekymret. Jeg er personligt meget mere til deres Mass Effect serie.Klik og flyt, gameplayet som de fleste MMO'er har (WoW osv.) hvor man bare kan stå stille imens at ens "auto attack" tæller ned og spells har cooldowns, er jeg utroligt træt af - men det ender jo desværre nok sådan.
Jeg er også en glad venter af SWTOR, men jeg er også godt træt at WoW- stilen ang. kampsystem.
hvis bare SWTOR's kampsystem LIGNER Mass effect's, så bliver jeg meget glad. Hvis det bliver det samme kampsystem, så vil jeg nok vudere at SWTOR bliver alle penge værd på udgivelsesdatoen -
Hvis jeg er rigtigt heldig så ender kampsystemet med at være noget ala. Jedi Knight/Mass Effect, hvor man uden besvær kan manøvrere omkring med lyssværd og skydevåben på samme tid.
-
Oprindeligt indlæg af Foxx
Jeg er også en glad venter af SWTOR, men jeg er også godt træt at WoW- stilen ang. kampsystem.
hvis bare SWTOR's kampsystem LIGNER Mass effect's, så bliver jeg meget glad. Hvis det bliver det samme kampsystem, så vil jeg nok vudere at SWTOR bliver alle penge værd på udgivelsesdatoenhelt enig!