De første spæde skridt til virkelighedens ION-Cannon (Fra C&C)

  • av! satme noget der brænder. Men alligevel kan den jo ikke en gang brænde gennem en motorhjelm. Så hvad kan den lige bruges til?? kraftig solskoldning?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • De har da leget med laser i mange år på fly, de har også et kæmpe et som skulle være lavet til at skyde missiler ned.. =)


    Kan bedre lide den C130 de har med 110mm kanon mener jeg det er.. Den som også er med i Transformers filmen.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    av! satme noget der brænder. Men alligevel kan den jo ikke en gang brænde gennem en motorhjelm. Så hvad kan den lige bruges til?? kraftig solskoldning?


    vil gerne se din solskoldning hvis de rammer dig i hovedet/ansigtet med den ;) så tror jeg den har en vis effekt.


    kan også være den nye måde at lave tatoveringer på terrorister med :9xo

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    Psycho du mener A10'er ?


    Nej A10'r har vist kun 30-40mm maskine kanoner som deres største våben, men også et led fly, rimelig sygt at smide våben på et fly som kan få det til at stale.. =P
    Mener den C130 hercules de angriber scorpion robotten ude i ørkenen.. Den har en 105-110mm kanon stikkende ud af siden, når den skyder bliver flyet kastet til siden oppe i luften så vidt jeg ved.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    det er rigtig ja min fejl.. :9xo


    "c 130 gunship" er navnet på den jeg snakker om.. =) Synes det er dejligt voldsomt våben lige som A10'erne er det.. =P

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • nu er der jo sok stor forskel på et fly x meter oppe i luften der skyder ned på en bil (selvom præcisionen er for syg :P) og at en kager skyder sådan en satan mod en anden jager eller lignende...


    ATL bliver nok ikke kun brugt til luft-jord angreb... det vil være for sygt i en gang dogfight hvis der lige kommer et styks laser og skærer vingen af :boxed:



    desuden, gaming-king... tor nok man for lidt mere end en solskoldning af at blive ramt... noget mere i stil med en meget slem 3.gradsforbrænding, hvis ikke et hul durk igennem skallen når flyet er tæt nok på.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    "c 130 gunship" er navnet på den jeg snakker om.. =) Synes det er dejligt voldsomt våben lige som A10'erne er det.. =P


    Den hedder AC130 :) A står for attack.


    AC130 har en 105mm howitser, en 25mm gatling gun og en 40mm bofors kanon. 40mm'eren er dog ved at blive udskiftet med 2 styks 30mm bushmaster kanoner istedet.


    Men et helt utroligt fly!


    Den laser er også rimelig fed, dog er den monteret på en Boeing 747 lidt federe :)


    Btw. så har en 30mm gatling gun, som vejer 18 tons når den er loadet :D Og flyet staller IKKE når det skyder, det er en meget overdrevet teori :)


  • var blot google som gav mig C130 navnet.. Er efterhånden en del år siden jeg sidste havde flykending så kunne ikke huske navnet.. =P


    Den laser som er monteret på Boeing 747 er det ikke den de lavede til at nakke missiler med?..


    Det med at stalle er måske stærkt overdrevet, har desværre ikke selv fløjet et jo, men stadig et godt gammelt fly som jeg synes virker på en dejlig simpel og brutal måde.. =P

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • jeg har selv været i afghanistan og hvad jeg kan se, så kan jeg allerede sige at det våben kan allerede blive brugte idag.... et godt non-lethal våben.... give en hel masse talibaner 3 grads forbrændninger

  • og det fly i snakker om er en videre udviklet b52 også kaldet spectre gunship.... som bliver brugt at special styrkerne....


    og a10 staller med vilje da 30 mm minigun bremser a10 hastighed, da recylet på 30 mm minigun bremser hastigheden på a10 som vil få den til at styrte.... den kan maks skyde i 4 sec.... så den i kamp i afghanistan hold 4 og den kan yde meget chaos i de få sekunder den kan skyde i....
    det er ikke stærk overdrevet, det er bare sandt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dalacian
    og det fly i snakker om er en videre udviklet b52 også kaldet spectre gunship.... som bliver brugt at special styrkerne....


    og a10 staller med vilje da 30 mm minigun bremser a10 hastighed, da recylet på 30 mm minigun bremser hastigheden på a10 som vil få den til at styrte.... den kan maks skyde i 4 sec.... så den i kamp i afghanistan hold 4 og den kan yde meget chaos i de få sekunder den kan skyde i....
    det er ikke stærk overdrevet, det er bare sandt...


    Der findes to "slags" Spectre og Spooky.


    Men det er ikke bygget på B52, men på Hercules (C130)