Hol.dk vs TWEAK!

• personligt kan jeg klart bedst lide Tweak.

Det er efter min mening klart mest overskueligt
    Synes "tonen" og bud i salgstråde her på siden er bedre, ikke at der bliver betalt mere for tingene herinde, men folk er bedre til at holde sig fra Off Topic og direkte irriterende kommentare.

hwt og tweakit har samme "problem" som hol med at jeg ikke synes de er nær så overskuelige..
    Vil dog sige at jeg er spændt på at se hvad Itrends udvikler sig til.. =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

Oprindeligt indlæg af skaterpete
    hwt er et fælt forum :)

hehe enig, men de er gode til at finde nyheder på :)

foretrækker personligt tweak simpelthen fordi den har en ordentlig forum del og fordi der faktisk sker noget herinde, synes man kan vente længe på der bliver svaret på tråde eller lavet nye tråde ind på HWT

//TM

The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

• af de 4 hw sites jeg befinder mig mest på..
    ligger det sådan her i smagen, hol, hwt, tweakup, tweak.. :cheers:

og ja hol bliver tit udskældt for at være en "børnehave" men det er også den med størst trafik, så jo flere personer, jo mere skrald kommer indenfor, men jeg overlever :T

• Ingen tvivl hos mig så har stemt TWEAK fordi: toner er god, hjælpen er kvalificeret og så er forum layoutet efter min mening de andre sites langt overlegen(syntes dog ikke det ser specielt godt ud med den nye opdatering hvor man kan se hvor mange der er i hver sub forum), bruger også hwt en del men der er ikke så meget gang i den i øjeblikket(måske pga at de er nede i tide og utide).

Hol har jeg brugt en del, men som andre har været inde på er det en børnehave af rang og så er der et par admins hvis sprog mildest talt er rystende arrogant.

Tweakup har jeg ikke været inde på i lange tider, siden appellere simpelthen ikke til mig.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Da jeg i sin tid fik interesse for edb og computere, startede jeg på hol.dk hvilket var helt okay.

Problemet kom først da jeg stod overfor min første selvbyggede maskine og havde brug for hjælp til det, spørgsmålene blev stillet der og osse her på siden samt på hwt.
    Tonen i svarede gjorde udslaget for mig, da forslagene var nogenlunde de samme fra alle tre, dog var hwt lidt sene med at svare, så mit fortrukne danske website er tweak.dk, som jeg osse har stemt.

Da jeg samlede mit første vandkølingssystem, fik jeg den bedste hjælp på hwt, så det er måske slet ikke så let og ligetil alligevel.

Som skrevet ovenfor bliver det spændende at se hvordan itrends.dk udvikler sig med Kim i føretrøjen, da der er fart over feltet.

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

• Hvorfor skal man absolut stille siderne op imod hinanden? Selvom en del af brugerne selvfølgelig er gengangere på flere af siderne, så er jeg overbevist om, at vi har hver vores spidskompetencer.

Vi lægger vægt på nogle andre ting her på Tweak end de måske gør andre steder, og har vores egen måde at styre tingene på, og det gør så også en forskel i hvilke brugere man primært tiltrækker.

Udover det, så har Tweak selvfølgelig den største stjerne hos mig. Jeg har været en del af teamet i snart 4 år, og jeg har ikke umiddelbart planer om, at I får lov til at slippe for mig sådan lige med det samme ;)
    Jeg synes så også, vi generelt set har nogle ret geniale brugere - men mon ikke også folkene bag de andre sites har det på nøjagtig samme måde? ;)

Men det er jo udelukkende et spørgsmål om smag og præferencer, så der er heldigvis ikke et svar der er meget rigtigt end andre.

Oprindeligt indlæg af damp barn
    af de 4 hw sites jeg befinder mig mest på..
    ligger det sådan her i smagen, hol, hwt, tweakup, tweak.. :cheers:

og ja hol bliver tit udskældt for at være en "børnehave" men det er også den med størst trafik, så jo flere personer, jo mere skrald kommer indenfor, men jeg overlever :T

Du har vel lagt mærke til at tweakup er døende (eller allerede død..) - vi (størstedelen af crewet) lavede en ny side.

Oprindeligt indlæg af Happy^

Du har vel lagt mærke til at tweakup er døende (eller allerede død..) - vi (størstedelen af crewet) lavede en ny side.

tweakup er døende fordi de admins/mods der er tilbage i de fleste tilfælde er flabede hvis der kommer spørgsmål.. så ja. i min verden er tweakup i hvert fald død, og efter min mening burde den være lukket for længe siden...

:rules:

//TM

The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

• tjah, jeg kom herind i sin tid fordi tweakup ikke kunne levere et svar på et netværksproblem jeg havde dengang (var lige flyttet til århus og skulle sætte husets router op).

Siden da har tweak.dk bare sat sig fast, mest af alt fordi tweak har en god stemning og atmosfære og fordi tweak ikke er så rodet som så mange andre steder (det er nemt at finde frem til tråde og hvor man skal poste et spørgsmål)... Desuden har vi nogle kompetente admins som er gode at arbejde sammen med og som holder siden på et fint niveau.

hol og hwt kender jeg mere eller mindre kun til fordi folk linker dertil herfra, men synes at hol og hwt er noget rodede i det. admins derude kan jeg ikke sige så meget om.

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200