Fyld (som PÅ Pizza)

• meningen med den her tråd er at dem der har lyst til og skrive kan skrive her fordi det er provo at dem der ikke vil ha men skriver i deres tråde noget der ikke er rellevant så pisser de bare helt af :finger:
    så hvis der er nogle der har gjort det ved jer skal i bare klage her så kan vi andre føle jeres problemer 8o der er som online sygolog ting som ikke koster penge (bare husk skriv den her tråd skal blive minst 80000 sider lang :crazyeyes: såp kan jeg nemmelig savle ud over den tørre den og bruge den når jeg er på wc :boxing: ) SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV :clap:

Your pony died because it wasn't pretty enough

Rettet en gang, sidst af DoDo ().

• OMG... 8o8o8o

this is the worst thread ever!!!

okay...JEG har lavet et par tråde i min tid her på tweak, som måske var lidt overflødige, men dette var dog det værste :)) :)) :))

du må virkelig kede dig for SYGT for at lave sådan en tråd her..."*jees*...

• hmm, tjaa, du kan vel bare skrive hvad som helst her uden det går ved siden af ? ..

Har set mange tråde dårligere, og egentlig ikke så galt det her, imo ...

Edit: Skal da lige siges jeg nemt kan overtales til at skifte mening om denne tråd :] (Seriøst ment)

• Og så var de ostepops ellers også gode den gang i de gode gamle dage, ja det var tider da kassen stadig stod op. Desvære går det ned af bakke og håndbremsen kunne ikke holde, men heldigvis virker den røde pære endnu så penge skal der nok komme i kassen, AMEN. :boxed:

Originally posted by Zigiro
    okay...JEG har lavet et par tråde i min tid her på tweak, som måske var lidt overflødige, men dette var dog det værste :)) :))

Hmmm, det er jo så din mening :)):P Mener nu du stadig har æren af den værste, irreterende, provokerende, sygelige tråd her på tweak. Men ja, den her er tæt på :boxing:

Originally posted by Bloodhound
    Og så var de ostepops ellers også gode den gang i de gode gamle dage, ja det var tider da kassen stadig stod op. Desvære går det ned af bakke og håndbremsen kunne ikke holde, men heldigvis virker den røde pære endnu så penge skal der nok komme i kassen, AMEN. :boxed:

...jamen så vil jeg gerne starte på platons forhold til staten ;) *G*

*LOL* Bloodhound :))

Originally posted by Aerial
    [quote]Originally posted by The Hans
    fuck hvor er den kær ;) *G*

Yep... Det er en rigtig lille cutie. ;)

• nej nej - inde på et pizzaria ved forum laver de pizzaer med banan, mørbradbøf, bernaise og rejer - se det er fandeme ulækkert ;)

Originally posted by The Hans

Yep... Det er en rigtig lille cutie. ;)

Nå men det er vel ikke noget der hedder offtopic i denne fine tråd - The_Hans stadig problemer med at joine Mirc ? :)

• Det kommer meget an på hva jeg er i humør til...

For ikke så lang tid siden kunne jeg godt li oksekød, bacon, dressing og hvidløg...

NU er jeg faldet for oksekød og bernaise sauce - habba habba :T

PS: Denne tråd er for vild da !

Originally posted by Aerial
    Nå men det er vel ikke noget der hedder offtopic i denne fine tråd - The_Hans stadig problemer med at joine Mirc ? :)

Ja, får en melding om, at jeg er D-lined, når jeg prøver at logge på. What ever that is ? :]