meningen med den her tråd er at dem der har lyst til og skrive kan skrive her fordi det er provo at dem der ikke vil ha men skriver i deres tråde noget der ikke er rellevant så pisser de bare helt af
så hvis der er nogle der har gjort det ved jer skal i bare klage her så kan vi andre føle jeres problemer der er som online sygolog ting som ikke koster penge (bare husk skriv den her tråd skal blive minst 80000 sider lang
såp kan jeg nemmelig savle ud over den tørre den og bruge den når jeg er på wc
) SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV

Fyld (som PÅ Pizza)
-
-
OMG...
this is the worst thread ever!!!
okay...JEG har lavet et par tråde i min tid her på tweak, som måske var lidt overflødige, men dette var dog det værste
du må virkelig kede dig for SYGT for at lave sådan en tråd her..."*jees*...
-
hmm, tjaa, du kan vel bare skrive hvad som helst her uden det går ved siden af ? ..
Har set mange tråde dårligere, og egentlig ikke så galt det her, imo ...
Edit: Skal da lige siges jeg nemt kan overtales til at skifte mening om denne tråd :] (Seriøst ment)
-
har kun 5 ting at sige til denne tråd: kenphatafkoedistan
-
Og så var de ostepops ellers også gode den gang i de gode gamle dage, ja det var tider da kassen stadig stod op. Desvære går det ned af bakke og håndbremsen kunne ikke holde, men heldigvis virker den røde pære endnu så penge skal der nok komme i kassen, AMEN.
-
Originally posted by Zigiro
okay...JEG har lavet et par tråde i min tid her på tweak, som måske var lidt overflødige, men dette var dog det værste
Hmmm, det er jo så din meningMener nu du stadig har æren af den værste, irreterende, provokerende, sygelige tråd her på tweak. Men ja, den her er tæt på
-
Originally posted by Bloodhound
Og så var de ostepops ellers også gode den gang i de gode gamle dage, ja det var tider da kassen stadig stod op. Desvære går det ned af bakke og håndbremsen kunne ikke holde, men heldigvis virker den røde pære endnu så penge skal der nok komme i kassen, AMEN....jamen så vil jeg gerne starte på platons forhold til staten
*G*
*LOL* Bloodhound
-
Jøsses....
Hands up Promp. I wanna shoot you.
-
Originally posted by The Hans
Jøsses....Hands up Promp. I wanna shoot you.
fuck hvor er den kær
*G*
-
Originally posted by Aerial
[quote]Originally posted by The Hans
fuck hvor er den kær*G*
Yep... Det er en rigtig lille cutie.
-
Originally posted by Zigiro
OMG...this is the worst thread ever!!!
og det kom end da fra Zigiro
beirnaise sauce er det værste jeg har set på pizza
-
Originally posted by Wolf_of_dk
beirnaise sauce er det værste jeg har set på pizza
nej nej - inde på et pizzaria ved forum laver de pizzaer med banan, mørbradbøf, bernaise og rejer - se det er fandeme ulækkert
-
Originally posted by The Hans
Yep... Det er en rigtig lille cutie.
Nå men det er vel ikke noget der hedder offtopic i denne fine tråd - The_Hans stadig problemer med at joine Mirc ?
-
fuck hvor er den kær
*G*
ja, og katten er også rimelig kær...
-
Det kommer meget an på hva jeg er i humør til...
For ikke så lang tid siden kunne jeg godt li oksekød, bacon, dressing og hvidløg...
NU er jeg faldet for oksekød og bernaise sauce - habba habba
PS: Denne tråd er for vild da !
-
Originally posted by Wolf_of_dk
kom bare du
-
Nå men det er vel ikke noget der hedder offtopic i denne fine tråd - The_Hans stadig problemer med at joine Mirc ?Ja, får en melding om, at jeg er D-lined, når jeg prøver at logge på. What ever that is ? :]
-
Kender i det med for meget dressing på sin slice sådan det står ud over det hele `? .. Eller bare det med dressing ikke rigtigt smager ligesom den burde `?
-
Så burde man da kunne samle samtlige provokationer i en tråd, smart tænkt
Super billede hans
-
Ye, fedt billede The_Hans .. You are skilled with good humor .. eller noget