Fyld (som PÅ Pizza)

Originally posted by The Hans

Ja, får en melding om, at jeg er D-lined, når jeg prøver at logge på. What ever that is ? :]

hmm.. ingen der kan give mig svar på det :]

hmm nå man kan du connecte til efnet, og måske bare #tweak.dk du ikke kan joine ?

ellers kan du jo prøve at geninstallere din mircklient - vi savner jo et billigt grin derinde :)) *G*

• Ye, ikke helt det samme uden :]

• Ved ikke lige hvornår den melding kommer. Kigger efter om lidt.

He he... Jeg tror det er Zigiro, der har sat en blocker på, så jeg ikke kommer ind og mobber ham med ture i Marsroveren... :T

Originally posted by Macimuz
    Kender i det med for meget dressing på sin slice sådan det står ud over det hele `? .. Eller bare det med dressing ikke rigtigt smager ligesom den burde `?

ja, og kender i det når man bor hjemme og en's far siger "idag skal vi ha' pizza til aftensmad, så find lige ud af hvilken en i skal ha'...", for første gang på et halvt år, hvorefter diverse lillebrødre kløjes i at bstemme sig og a man så til sidst opnår et reusltat så bestiller en's far via. et gammel katalog, som vi andre godt vidste var for gammel og man derfor skal sige pizza-navnet og ikke nr'et, for navnet ændrer de aldrig men det gør de med nr'et, sådan så den pizza der ordinært hedder "tomat ost kødsovs chili ananas" istedet kommer til at hedde "INGENTING OVEN PÅ - DETTE ER EN MEGA-DØD-IRRITERENDE-KEDELIG PIZZA SOM ALDRIG BURDE VÆRE SKABT PÅ LISTEN MEN NU ER BLEVET DET ALLIGEVEL FORDI DET ER ET PAR BONGHJERNER SOM EJER PIZZERIA'ET OG DERFOR IKKE FATTER EN BRIK AT DEN SLAGS" (eller måske hedder den bare Margherita ;) ) - hvilket er en mega-kæmpe-over-mega-nedturs-bitter-agitg ting at opleve når man lige har glædet sig til at fråde sig mæt i en stor snasket pizza, men istedet får denne "INGENTING OVEN PÅ! - DETTE ER EN MEGA-DØD-IRRITERENDE-KEDELIG PIZZA SOM ALDRIG BURDE VÆRE SKABT PÅ LISTEN MEN NU ER BLEVET DET ALLIGEVEL FORDI DET ER ET PAR BONGHJERNER SOM EJER PIZZERIA'ET OG DERFOR IKKE FATTER EN BRIK AT DEN SLAGS"

(...eller i virkeligheden bare hedder Margherita) :p

kender i det? ;):))

Ved ikke lige hvornår den melding kommer. Kigger efter om lidt.

He he... Jeg tror det er Zigiro, der har sat en blocker på, så jeg ikke kommer ind og mobber ham med ture i Marsroveren... :T

hehe, jeg kan sq da ikke blokere dig, jeg er slet ikke admin derinde, desuden ville jeg ik finde på den slags...;)

btw. marsrover...det vækker noed, men kan ik huske så meget...hvad var det nu der var omkring den marsrover? :))

• Huh.... 8o

• Hmm narj, men kender det man venter hundrede år på sin pizza.. Man ringer så, også siger pizzafætter der, jeg ventede på du ringede .. ÅHH HVAD ! (Okay der ligger en lille historie bag, ikke morsom, men den er der)

• Spurgte lige en m8 - G-lined er når man bliver banned... det kan være fra 20 min til perm... de skulle vist banne på IP eller Hostmask, held og lykke med det m8 ;)

men sig til ham, han skal vente min. 20 mins og så prøve igen... Hvis han ikke venter, bliver det nogen gange bare forlænget

Originally posted by Zigiro
    hehe, jeg kan sq da ikke blokere dig, jeg er slet ikke admin derinde, desuden ville jeg ik finde på den slags...;)

btw. marsrover...det vækker noed, men kan ik huske så meget...hvad var det nu der var omkring den marsrover? :))

Mars var der du endte, når Aerial kickede dig...he he ;)

Jeg får denne besked. Fatter hat af det mIRc der.

Connecting to irc.inet.tele.dk- *** You have been D-lined

• hmmm..prøv at få fat i DH eller disc, det er dem som er experts på området...eller noed... :P

• Hmm, seriøst ? .. troede først d-lined var en joke ? .. Hmm, har kun hørt om k-lined og G-lined ..

K-lined er ivdst nok når man er for mange på en ip, den anden skyldes man bliver banned ...

Originally posted by Squall
    Spurgte lige en m8 - G-lined er når man bliver banned... det kan være fra 20 min til perm... de skulle vist banne på IP eller Hostmask, held og lykke med det m8 ;)

hmmm. Jeg har fået den besked de sidste 2 dage.
    Ban'et for hvad ? Af hvem ? 8o

hmmm. Jeg har fået den besked de sidste 2 dage.
    Ban'et for hvad ? Af hvem ? 8o

Ahh, tror næppe du er blevet banned .. Så skal man da gøre lidt af hvert ...

men stod der ikke også D-Lined ?

Originally posted by Macimuz
    [Ahh, tror næppe du er blevet banned .. Så skal man da gøre lidt af hvert ...

men stod der ikke også D-Lined ?

Jo, der stod D-lined .
    Ved ikke hvad det betyder. :]

Jo, der stod D-lined .

Hmm, så må EFnet have en hjemmeside ligesom quakenet .. Tror google kan finde den ..

Mit eneste bud på noget hjælp, desværre

Jo, der stod D-lined .

hmmm det lader ikke lige til at der er nogen som i øjeblikket kan hjælpe...

kan du ik bare prøve at slette det og hente det igen?