Byg selv projekt (første gang)

  • OFF topic
    Renegger
    plejer jeg også og gøre, men vidste ikke om det var godt nok :D

    Thermaltake Armor # Moded
    AM3 Phenom II 955 3.6 Ghz # Std Cooler
    Msi 790GX-G65
    Gainward GTX 285 # 702MHz / 1285 MHz / 1599 MHz
    Corsair XHMS3 1333 MHz DDR3 2Gbx2 # 1500 MHz
    Samsung 160 GB Ide
    Hitachi 320Gb

  • Ok, en ret dårlig ting at sælge aktier lige nu (hvis det er i banken) så meget ved jeg.


    Andre har nok bedre bud til din lyddæmpning, men du kan få nogle sæt lyddæmpende måtter til at montere indvendigt i kabinettet næsten alle steder, hvor du handler computere. Et sted at starte er http://www.studiedata.dk hvor de nok har det største udvalg, og så shoppe efter de samme modeller billigere et andet sted :)

  • Handlet der før og efter de skiftede ejer. Eneste irritation er deres nye weblayout :)
    Synes de har været gode i alle andre henseender :P

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Ved godt det er dumt at sælge aktier lige nu. Og endnu værre er at dem jeg har er Danske Bank. Heldigvis har jeg fået lov til at låne penge af forældrene så jeg ikke skal sælge aktier :D Ville nu ikke have haft det store i mod det da jeg købte Danske Bank aktien da den var i 40,40 kr. :D