Hej
Jeg ligger inde med Mange IDE diske som jeg gerne vil havde testet, formateret (så de ikke kan gendannes), men jeg ved ikke lige hvorfor et program jeg skal havde.
Diskene er bla. Maxtor, WD og samsung.
håber i kan hjælpe
Hej
Jeg ligger inde med Mange IDE diske som jeg gerne vil havde testet, formateret (så de ikke kan gendannes), men jeg ved ikke lige hvorfor et program jeg skal havde.
Diskene er bla. Maxtor, WD og samsung.
håber i kan hjælpe
Hvor godt skal informationerne fjernes? Du skal op i noget FBI standarder (30x overskrivninger 'ish) for at man slet ikke kan genskabe gamle data.
Skal bare være fordi jeg skal fjerne det på nogle firma Harddiske som skal sættes i nogle pc´er til andre folk.
så det skal være sådan så man ikke kan genskabe det via de normale getdataback programer
Ultimate Boot CD - derpå ligger bl.a. DBAN (Darik's Boot And Nuke)... det skal nok kunne gøre det.
QuoteOprindeligt indlæg af Illanair
Hvor godt skal informationerne fjernes? Du skal op i noget FBI standarder (30x overskrivninger 'ish) for at man slet ikke kan genskabe gamle data.
http://blogs.zdnet.com/storage/?p=129
Prøv dban som ayu også nævner.
Jeg troede ærlig talt det var nok at overskrive hele disken med 0'er. Men kom lige I tanke om Secure Erase