Hey.....
Jeg har aldrig før spillet Call of Duty, men syntes jeg har lyst til at prøve det.... men hvilket skal jeg købe ?
Hvilket af dem er bedst til ps3 ?
hvilket har den bedste grafik og det bedste gameplay ?
Mvh Humlegrib
Hey.....
Jeg har aldrig før spillet Call of Duty, men syntes jeg har lyst til at prøve det.... men hvilket skal jeg købe ?
Hvilket af dem er bedst til ps3 ?
hvilket har den bedste grafik og det bedste gameplay ?
Mvh Humlegrib
Call of Duty Modern Warfare 2.
Det er det nyeste af dem, og er vildt fedt.
Personligt ville jeg foreslå at du samler CoD4 op før Modern Warfare 2 (som er efterfølgeren) - altså for Singleplayer oplevelsen. Den har en utrolig fængende historie som toeren desværre ikke har kunnet leve helt op til. World at War er heller ikke værst i singleplayer, men foregår tilbage i WW2, så det er ikke for alle.
Er det multiplayer du er ude efter så er Modern Warfare 2 klart et godt valg - det er det nyeste og har derfor også flest spillere (og er i det hele taget en fed oplevelse).
okay.... når du siger multiplayer.... er det så online eller kan man godt spille 2 på samme ps3 ?
QuoteOprindeligt indlæg af Humlegrib
okay.... når du siger multiplayer.... er det så online eller kan man godt spille 2 på samme ps3 ?
Det er online. Og så vidt jeg ved kan man ikke spille 2 på samme PS3.
okay.... tænkte jeg nok.... der findes vist ikke ret mange spil, udover fodbold og bilspil, hvor man kan være 2 på samme ps3...
For et par år siden før jeg selv fik PS3 i huset spillede jeg da COD4 på splitscreen med en af mine venner, og han sagde at man kan spille op til fire så jo du kan også spille multiplayer offline ihvertfald i COD4